Olej cylindrowy CL-40 (dawny PN-300) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 310oC.
Olej maszynowy niskokrzepnący L-AN Z 46 otrzymywany jest z rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej i dodatków obniżających temperaturę krzepnięcia.
Olej maszynowy niskokrzepnący L-AN Z 68 otrzymywany jest z rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej i dodatków obniżających temperaturę krzepnięcia.
Oleje maszynowe L-AN otrzymywane są z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Oleje maszynowe L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych.
Oleje Shell Morlina S2 BL to specjalne oleje o niskiej lepkości zawierające bezcynkowe dodatki uszlachetniające, co zapewnia przedłużoną trwałość w urządzeniach szybkoobrotowych takich jak wrzeciona w maszynach do obróbki skrawaniem.
Oleje maszynowe L-AN otrzymywane są z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Oleje maszynowe L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych.
VELOL M to inhibitowany olej do łożysk płynnego tarcia walcarek stali produkowany na bazie oleju mineralnego oraz pakietu dodatków o charakterze deemulgującym, przeciwpiennym, antyutleniającym i antykorozyjnym.
Olej przemysłowy do osi U przeznaczony jest głównie do smarowania łożysk ślizgowych parowozów, wagonów kolejowych i tramwajowych. Produkt zgodny z PN-61/C-96097.
Oleje maszynowe L-AN przeznaczone są do smarowania lekko obciążonych części maszyn przemysłowych (łożysk, prowadnic, przekładni mechanicznych, wrzecion itp.), przelotowych lekko obciążonych układów smarowania oraz pomocniczych węzłów tarcia.
Oleje Shell Morlina S2 BL to specjalne oleje o niskiej lepkości zawierające bezcynkowe dodatki uszlachetniające, co zapewnia przedłużoną trwałość w urządzeniach szybkoobrotowych takich jak wrzeciona w maszynach do obróbki skrawaniem.
Olej cylindrowy CL-17 (dawny PN-240) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 250oC.
Olej cylindrowy CL-30 (dawny PN-280) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 290oC.
Olej maszynowy niskokrzepnący L-AN Z 15 otrzymywany jest z rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej i dodatków obniżających temperaturę krzepnięcia.
Oleje do prowadnic Velol RC 32 stosuje się do smarowania wszystkich rodzajów prowadnic ślizgowych, a w szczególności do smarowania prowadnic ślizgowych poziomych pracujących w umiarkowanych temperaturach i przy umiarkowanych i średnich obciążeniach.
Oleje do prowadnic Velol RC 220 stosuje się do smarowania wszystkich rodzajów prowadnic ślizgowych, a w szczególności do smarowania prowadnic ślizgowych poziomych pracujących w umiarkowanych temperaturach i przy umiarkowanych i średnich obciążeniach.
Olej maszynowy Velol®19 stosuje się do smarowania przelotowego i kąpielowego szybkoobrotowych elementów maszyn włókienniczych, obrabiarek i innych precyzyjnych elementów urządzeń zgodnie z instrukcją smarowania.