Autoalarm samochodowy czy blokada zapłonu? - Egrando
   ALARMY I BLOKADY ZAPŁONU

Alarm analogowy czy cyfrowy - a może sama blokada zapłonu?

Autoalarmy analogowe to rozwiązania w większości dla aut produkowanych przed 2006r. Auta takie nie posiadają cyfrowej magistrali CAN wcale lub posiadają ją tylko do komunikacji sterowników silnika. Sterowanie konkretnymi sygnałami takimi jak zasilanie po zapłonie, sterowanie kierunkowska...

Alarm analogowy czy cyfrowy - a może sama blokada zapłonu?

Autoalarmy analogowe to rozwiązania w większości dla aut produkowanych przed 2006r. Auta takie nie posiadają cyfrowej magistrali CAN wcale lub posiadają ją tylko do komunikacji sterowników silnika. Sterowanie konkretnymi sygnałami takimi jak zasilanie po zapłonie, sterowanie kierunkowskazami lub centralnym zamkiem, otwieranie bagażnika z pilota itp. odbywa się krótkimi impulsami - masy (-) lub plusa (+).

W alarmie cyfrowym CAN sygnały wymienione powyżej alarm otrzymuje prosto z komputera auta w wersji cyfrowej (zero-jedynkowej).

Alarmy analogowe występują w wersji z pilotem (steruje on alarmem i centralnym zamkiem w aucie) lub dla aut z fabrycznymi pilotami do centralnego zamka można zamontować alarm, który będzie sterowany tym pilotem.

Blokady zapłonu w sposób dyskretny zabezpieczają pojazd przed kradzieżą. Nie pozwalają na uruchomienie silnika. Nie posiadają systemu aktywnego powiadamiania (syrena / kierunkowskazy itp). Mogą być montowane jako urządzenia działające samodzielnie lub tworzące wspólny system z alarmami w celu jak najlepszego zabezpieczenia auta.

Więcej

ALARMY I BLOKADY ZAPŁONU 

Brak produktów w tej kategorii.

Podkategorie