Autoalarm samochodowy czy blokada zapłonu? - EGRANDO.PL
   ALARMY I BLOKADY ZAPŁONU

Alarm analogowy czy cyfrowy - a może sama blokada zapłonu?

Autoalarmy analogowe to rozwiązania w większości dla aut produkowanych przed 2006r. Auta takie nie posiadają cyfrowej magistrali CAN wcale lub posiadają ją tylko do komunikacji sterowników silnika. Sterowanie konkretnymi sygnałami takimi jak zasilanie po zapłonie, sterowanie kierunkowska...

Alarm analogowy czy cyfrowy - a może sama blokada zapłonu?

Autoalarmy analogowe to rozwiązania w większości dla aut produkowanych przed 2006r. Auta takie nie posiadają cyfrowej magistrali CAN wcale lub posiadają ją tylko do komunikacji sterowników silnika. Sterowanie konkretnymi sygnałami takimi jak zasilanie po zapłonie, sterowanie kierunkowskazami lub centralnym zamkiem, otwieranie bagażnika z pilota itp. odbywa się krótkimi impulsami - masy (-) lub plusa (+).

W alarmie cyfrowym CAN sygnały wymienione powyżej alarm otrzymuje prosto z komputera auta w wersji cyfrowej (zero-jedynkowej).

Alarmy analogowe występują w wersji z pilotem (steruje on alarmem i centralnym zamkiem w aucie) lub dla aut z fabrycznymi pilotami do centralnego zamka można zamontować alarm, który będzie sterowany tym pilotem.

Blokady zapłonu w sposób dyskretny zabezpieczają pojazd przed kradzieżą. Nie pozwalają na uruchomienie silnika. Nie posiadają systemu aktywnego powiadamiania (syrena / kierunkowskazy itp). Mogą być montowane jako urządzenia działające samodzielnie lub tworzące wspólny system z alarmami w celu jak najlepszego zabezpieczenia auta.

Więcej

ALARMY I BLOKADY ZAPŁONU  Brak produktów w tej kategorii.

Podkategorie

Blokady zapłonu

DLACZEGO WARTO POSIADAĆ BLOKADĘ ZAPŁONU?


Po założeniu blokady należy wcisnąć ukryty przycisk lub dotknąć ustalonego miejsca aby móc odjechać pojazdem. W wersjach bezobsługowych wystarczy mieć przy sobie odpowiedni identyfikator bez którego nie ma możliwości uruchomienia silnika.

- Blokada może być podstawowym lub dodatkowym zabezpieczeniem.

- Często słyszy się o kradzieży "na stłuczkę": Ty wysiadasz zdenerwowany bo ktoś uderzył z tyłu, a druga osoba zakrada się z boku i ucieka Twoim autem. Z naszą blokadą nie ucieknie!

- Przejrzysta instrukcja umożliwia samodzielny montaż. W razie problemów służymy pomocą.

- Przeznaczone do różnych pojazdów. Można stosować także w pojazdach takich jak traktory, spychacze, maszyny rolnicze i budowlane itp. a także w autach o napędzie elektrycznym lub hybrydowym.

Alarmy samochodowe

Alarm analogowy czy cyfrowy - jaki wybrać?

Autoalarmy analogowe to rozwiązania w większości dla aut produkowanych przed 2006r. Auta takie nie posiadają cyfrowej magistrali CAN wcale lub posiadają ją tylko do komunikacji sterowników silnika. Sterowanie konkretnymi sygnałami takimi jak zasilanie po zapłonie, sterowanie kierunkowskazami lub centralnym zamkiem, otwieranie bagażnika z pilota itp. odbywa się krótkimi impulsami - masy (-) lub plusa (+).

W alarmie cyfrowym CAN sygnały wymienione powyżej alarm otrzymuje prosto z komputera auta w wersji cyfrowej (zero-jedynkowej).

Alarmy analogowe występują w wersji z pilotem (steruje on alarmem i centralnym zamkiem w aucie) lub dla aut z fabrycznymi pilotami do centralnego zamka można zamontować alarm, który będzie sterowany tym pilotem.

Autoalarmy analogowe takie jak Keetec Mistral mają dodatkowo opcje sterowania centralnym zamkiem z pilota alarmu ale też dodatkowym kanałem, np. z pilota można otworzyć klapę bagażnika lub uruchomić funkcję PANIC by odstraszyć intruza lub znaleźć auto na parkingu.

W razie wątpliwości jaki alarm wybrać napisz do nas - doradzimy, dobierzemy, zamontujemy!