Oleje spieralne dla dziewiarni oraz szwalni w naszej stałej ofercie. ZOBACZ PRODUKTY
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
QFS443K20 EAN: 5901001771768
Nowy produkt
Charakteryzuje się doskonałymi własnościami smarnymi, przeciwzużyciowymi i przeciwkorozyjnymi wymaganymi podczas intensywnej eksploatacji nowoczesnych przekładni i układów hydraulicznych.
0 szt. szt.
Na zamówienie , 2-7 dni roboczych
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Opakowanie 20L oryginalnego oleju (kanister).
Jakość:API: GL-4
Spełnia wymagania ISO HV, DIN HVLP
Lepkość:SAE: 10W-30
Uniwersalny, nowej generacji, wielofunkcyjny, wysokiej jakości olej hydrauliczno-przekładniowy UTTO (Universal Tractor Transmission Oil). Nowoczesna, zaawansowana i unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań eksploatacyjnych producentów sprzętu rolniczego, budowlanego i przemysłowego. Charakteryzuje się doskonałymi własnościami smarnymi, przeciwzużyciowymi i przeciwkorozyjnymi wymaganymi podczas intensywnej eksploatacji nowoczesnych przekładni i układów hydraulicznych. Wykazuje bardzo dobrą kompatybilność z różnorodnymi materiałami uszczelnień układu, odporność na utlenianie oraz świetne własności niskotemperaturowe, doskonale tłumi drgania układu. Wysoki wskaźnik lepkości zapewnia bardzo dobrą charakterystykę lepkościowo temperaturową.
Platinum Multi UTTO przeznaczony jest do smarowania różnego typu przekładni stosowanych w sprzęcie rolniczym, budowlanym i przemysłowym (skrzynie biegów, przekładnie główne, kierownicze, mechanizmy różnicowe) oraz wysokoobciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu zaleceń producentów maszyn i pojazdów. Może być stosowany w traktorach w których przekładnia manualna, mosty, osprzęt hydrauliczny oraz "mokre hamulce" smarowane są za pomocą jednego układu olejowego. Nie należy stosować oleju w przekładniach automatycznych oraz silnikach samochodów osobowych.
ZETOR (Proxima Power, Forterra Power)
Spełnia wymagania:
John Deere JDM J20C,
John Deere JDM J20D,
Massey Ferguson CMS M1135, M1141, M1143, M1145,
Allison C4,
AGCO POWERFLUID 821XL;
Ford ESN M2C86-B/C, M2C134-D;
Case New Holland MAT 3540, 3525, 3509, 3505;
Case MS 1210;
FNHA-2-C-200.00,
FNHA-2-C-201.00,
VOLVO CE WB 101,
Caterpillar TO-2,
Valtra G2-08,
Valtra G2-B10 Same;
Landini;
Deutz-Fahr;
Claas (oprócz przekładni Renault);
Fendt (oprócz przekładni Vario);
Komatsu;
Kubota UDT;
ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F;
Parker Denison UTTO/THF (testy na pompach T6H20C, T5D, P46);
Vickers 35VQ25;
Wartości typowe:
klasa lepkości SAE: 10W-30
lepkość kinematyczna w temp. 1000C: 11,0 mm2/s
Lepkość strukturalna w temp. - 25oC: 4700 mPa∙s
wskaźnik lepkości: 149
Temperatura płynięcia: -370C
temperatura zapłonu: 215 oC
Badanie działania korodującego w temp. 1000C w ciągu 3 h na płytkach z miedzi: 1 stopień korozji
OSTRZEŻENIE: Wyżej wymienione wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.
Pojemność opakowania | 20 litrów |
Typ oleju lub smaru | Przekładniowy |
Producent | Orlen Oil |