Potrzebujesz chłodziwa dla swojej firmy? Wypełnij formularz i otrzymaj indywidualną ofertę w 24 godziny! KLIKNIJ TUTAJ
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT
Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ
data aktualizacji: 24.04.2025
Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.egrando.pl, prowadzonym przez Egrando.pl Maciej Wiśniewski, Lodowa 91, Łódź 93-232, NIP: 7282556366, REGON: 101810815. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.
Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Egrando.pl Maciej Wiśniewski.
Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W celu złożenia oferty nabycia produktów należy złożyć zamówienie. Za pomocą mechanizmów dostępnych w naszym sklepie mogą Państwo dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka zakupowego i złożyć ofertę kupna. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia. Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku.
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo automatycznie wygenerowaną przez system wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania Państwa zamówienia. Wiadomość ta nie jest równoznaczna z oświadczeniem o przyjęciu Państwa oferty i zawarciem umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po weryfikacji, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji i akceptacji Państwa oferty, co następuje za pośrednictwem osobnej wiadomości e-mail z informacją o zatwierdzeniu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Państwo takiego oświadczenia zostaje zawarta umowa sprzedaży.
Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim
Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.
W niektórych przypadkach do podanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.
Zasadniczo istnieje możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem: Egrando.pl - sklep, Lodowa 91, 93-232, w godzinach 8:00-14:00
W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:
Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.
Zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy, przysługuje Państwu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.
Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.
Dotyczy Konsumentów: w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych praw (opisanych poniżej w punkcie dot. reklamacji) i ich zaspokojenia. Szybsze zgłoszenie stanowi jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci", czyli przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów): ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowego pogorszenia stanu produktu przechodzi na Państwa w momencie jego wydania przez nas spedytorowi, przewoźnikowi lub innej osobie lub instytucji zajmującej się realizacją wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od momentu przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Państwu oraz za zawinione przez przewoźnika opóźnienie w dostarczeniu przesyłki.
Dotyczy Konsumentów: jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać:
Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci", czyli przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów): uprawnienia z tytułu rękojmi zostają utracone, jeżeli nie zbadali Państwo towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił nas niezwłocznie o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomiono nas niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty. Reklamacje można składać drogą elektroniczną oraz pisemnie na adres wskazany powyżej. Ponosimy odpowiedzialność wyłącznie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i ich normalne następstwa, nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. W stosunku do przedsiębiorców (z wyjątkiem przedsiębiorców jednoosobowych korzystających z niektórych praw konsumentów) nasza odpowiedzialność, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia łącznie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej z nami umowy sprzedaży.
Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: od Pn do Pt w godzinach 8:00-15:00
W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops" dostępnym pod niniejszym linkiem.
Za pośrednictwem ochrony kupującego oferowanej przez Trusted Shops SE mogą Państwo bezpłatnie zabezpieczyć złożone u nas zamówienia do maksymalnej wysokości wynoszącej 10.000 złoty. Obowiązują warunki ochrony kupującego Trusted Shops, które można znaleźć tutaj. Ochrona kupującego zostaje zawarta poprzez kliknięcie w odpowiednio oznaczony przycisk na karcie narzędzia Trustcard, która po złożeniu zamówienia pojawia się jako okno pop-up na stronie z podziękowaniem za dokonanie zamówienia w naszym sklepie. Jeśli są już Państwo zarejestrowani do celów korzystania z ochrony kupującego, Państwa zamówienie zostanie automatycznie objęte ochroną (automatyczna ochrona kupującego) bez konieczności klikania w przycisk. Aby móc zaoferować Państwu (automatyczną) ochronę kupującego, Trustcard musi uzyskać dostęp do danych dotyczących zamówienia przechowywanych w pamięci podręcznej Państwa przeglądarki. W tym celu do Trusted Shops przekazywana jest wartość hash Państwa adresu e-mail oraz numer zamówienia i kwota zamówienia. Jeśli są już Państwo zarejestrowani do celów korzystania z ochrony kupującego, Państwa zamówienie w naszym sklepie będzie automatycznie chronione. Jeśli nie są Państwo jeszcze zarejestrowani do celów korzystania z ochrony kupującego, mogą Państwo dokonać rejestracji za pośrednictwem przycisku na karcie Trustcard w sposób opisany powyżej. Informacje dotyczące ochrony danych w Trusted Shops zostały załączone do warunków korzystania z usług Trusted Shops, do których odsyła link zamieszczony powyżej.
Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.
Zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między naszym przedsiębiorstwem, a Konsumentem jest: Łódzki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Łodzi, Gdańska 38, 90-730 Łódź, http://www.wiih.lodz.pl/.
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.
W przypadku Przedsiębiorców dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
W przypadku Przedsiębiorców, osób prawnych prawa publicznego lub wyodrębnionych podmiotów publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Administratorem danych osobowych odpowiedzialnym za ich przetwarzanie jest:
Maciej Wiśniewski - sklep internetowy
Lodowa 91
93-232 Łódź
biuro@egrando.pl
Telefon: 426820088
Dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym sklepem internetowym. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi.
Nasze strony internetowe można odwiedzać bez podawania danych osobowych. W przypadku każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, np. nazwę żądanego pliku, Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych oraz składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (tzw. logi dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Dane te są analizowane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej i ulepszenia naszej oferty. Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym, prawidłowym prezentowaniu naszych stron internetowych i oferty.
Wszystkie dane dostępowe zostaną usunięte najpóźniej w ciągu trzydziestu dni po zakończeniu Państwa wizyty na naszej stronie.
Usługi w zakresie hostingu i wyświetlania strony internetowej są częściowo świadczone na nasze zlecenie przez naszych usługodawców w ramach powierzenia przetwarzania danych. O ile niniejsza polityka prywatności nie stanowi inaczej, wszystkie dane dostępowe oraz dane zebrane w przewidzianych do tego celu formularzach na naszej stronie, będą przetwarzane na ich serwerach. W przypadku pytań dotyczących naszych usługodawców i podstaw współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Nasze dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa".
Przetwarzamy dobrowolnie podane przez Państwa w trakcie składania zamówienia dane osobowe w celu realizacji umowy (łącznie z zapytaniami dot. rozpatrywania roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji oraz w zakresie obowiązku informowania o niezbędnych aktualizacjach). Podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ dotyczą danych, które są niezbędne do realizacji zamówienia i bez ich podania nie jesteśmy w stanie go zrealizować. To, jakie dane są gromadzone, wynika bezpośrednio z formularzy, do których wprowadzane są dane.
Dalsze informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych, w szczególności w zakresie przekazywania danych naszym usługodawcom w celu realizacji zamówień, płatności i wysyłki, znajdą Państwo w kolejnych częściach niniejszej polityki prywatności. Po zrealizowaniu umowy przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania wymaganych na gruncie przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości dane te zostaną usunięte (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), chyba że wyrażą Państwo wyraźną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze wykorzystanie tych danych w innych celach lub zastrzeżemy prawo ich dalszego wykorzystania w ustawowo dozwolonych przypadkach, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.
W celu obsługi zamówień i realizacji umowy korzystamy również z zewnętrznego systemu zarządzania towarami. Nasi usługodawcy świadczą dla nas w tym zakresie usługi w ramach umowy powierzenia danych. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszych usługodawców i podstaw naszej współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa".
Jeśli stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a RODO udzielą Państwo swojej zgody na założenie konta klienta – będziemy przetwarzać niezbędne w tym celu Państwa dane osobowe. Będą one również wykorzystywane do przyszłych zamówień na naszej stronie internetowej. Państwa konto klienta może zostać usunięte w każdej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub skorzystać z odpowiedniej funkcji w ustawieniach konta klienta. Po usunięciu Państwa konta klienta, przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania określonych w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości dane te zostaną usunięte (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), chyba że wyrażą Państwo wyraźną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze korzystanie z tych danych lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zastrzeżemy prawo do dalszego korzystania z danych w innych celach, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.
W ramach komunikacji z klientem przetwarzamy dane osobowe w celu opracowania Państwa zapytań (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane te udostępniają nam Państwo dobrowolnie podczas kontaktu z nami (np. poprzez formularz kontaktowy lub poczte e-mail). Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ dotyczą danych, które są niezbędne do opracowania zapytania. To, jakie dane są gromadzone, wynika bezpośrednio z formularzy, do których wprowadzane są dane. Po pełnym opracowaniu Państwa zapytania, Państwa dane zostaną usunięte, chyba że wyrażą Państwo wyraźną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze wykorzystanie tych danych w innych celach lub zastrzeżemy prawo ich dalszego wykorzystania w ustawowo dozwolonych przypadkach, o czym w takiej sytuacji informujemy w niniejszej polityce prywatności.
W celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przekazujemy Państwa dane wybranej przez Państwa w procesie składania zamówienia firmie spedycyjnej, której zlecono dostawę zamówionych produktów. W przypadku pytań dotyczących naszych usługodawców i podstaw współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Nasze dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa".
W celu realizacji płatności w naszym sklepie internetowym współpracujemy z zewnętrznymi usługodawcami obsługującymi elektroniczne płatności online i przekazujemy Państwa dane wybranej przez Państwa w procesie składania zamówienia firmie obsługującej płatność. Powyższe służy realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
W niektórych sytuacjach możemy przekazywać naszym usługodawcom dodatkowe informacje, które mogą zostać przez nich wykorzystane wraz z informacjami niezbędnymi do zrealizowania płatności. Usługodawcy ci działają wówczas na nasze zlecenie jako podmioty przetwarzające i świadczą dla nas usługi w zakresie zapobiegania nadużyciom i optymalizacji procesów płatności (np. fakturowanie, analiza odrzuconych płatności, wsparcie księgowe). Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO służy to realizacji naszych uzasadnionych interesów w zakresie ochrony przed nadużyciami i oszustwami oraz w zakresie skutecznego zarządzania płatnościami.
W przypadku wyboru płatności „zakup na raty” i wyrażenia stosownej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), Państwa dane osobowe (imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, data urodzenia, adres IP, płeć) wraz z danymi niezbędnymi do realizacji transakcji (artykuł, kwota faktury, termin wymagalności, kwota łączna, numer faktury, podatki, waluta, data i godzina zamówienia) zostaną przekazane w celu realizacji płatności do naszego partnera "Platforma" Sp. z o.o., ul. Cyfrowa 2, 71-441 Szczecin, Polska. W celu zweryfikowania zdolności kredytowej klienta dokonującego zakupu na raty, nasz partner sprawdza i zbiera informacje z ogólnie dostępnych baz danych oraz od biur i agencji informacji gospodarczej. Listę usługodawców, od których uzyskiwane są informacje w tym także informacje na temat zdolności kredytowej klienta określane na podstawie modeli matematyczno-statystycznych, a także informacje dot. przetwarzania danych po ich przekazaniu naszemu partnerowi "Platforma" Sp. z o.o., znajdą Państwo w jego polityce prywatności na stronie: https://www.platformafinansowa.pl/regulamin.
Otrzymane informacje dotyczące statystycznego prawdopodobieństwa braku płatności nasz partner "Platforma" Sp. z o.o. wykorzysta do podjęcia decyzji w zakresie nawiązania, realizacji lub zakończenia stosunku umownego. Mogą Państwo przedstawić swój punkt widzenia i nie zgodzić się z daną decyzją, kontaktując się w tym celu z naszym partnerem "Platforma" Sp. z o.o.. Wyrażona w procesie składania zamówienia zgoda na przekazanie danych może zostać przez Państwa odwołana bez podania przyczyny w każdym czasie ze skutkiem na przyszłość.
Jeżeli pomimo upomnienia i wezwania do zapłaty, nasze roszczenie o zapłatę wynikające z umowy sprzedaży zawartej między Państwem a nami nie zostanie uregulowane, wówczas przekażemy Państwa dane do współpracującej z nami firmy windykacyjnej (WEC FINANCIAL SP. Z O.O., ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź, Polska). Zaległa należność będzie dochodzona i ściągana bezpośrednio przez naszego partnera windykacyjnego. Windykacja niespłaconych należności służy realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz zabezpieczeniu naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegających na efektywnym dochodzeniu i egzekwowaniu naszych umownych roszczeń.
Jeśli zapiszą się Państwo do naszego newslettera, wówczas na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) będziemy korzystać z przekazanych nam przez Państwa danych w celu regularnego przesyłania naszego newslettera drogą elektroniczną.
Rezygnacja z newslettera jest możliwa w każdej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub skorzystać z zamieszczonego w newsletterze linka wypisującego z listy odbiorców. Po wypisaniu się z listy odbiorców newslettera usuniemy Państwa adres e-mail, chyba że wyrażą Państwo jednoznaczną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze korzystanie z tych danych w innych celach lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zastrzeżemy prawo do dalszego korzystania z danych, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.
Newsletter jest wysyłany w ramach powierzenia przetwarzania danych na nasze zlecenie przez zewnętrznego usługodawcę. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszych usługodawców i podstaw naszej współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa".
Jeśli wyrazili Państwo na to zgodę w trakcie lub po złożeniu zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wówczas użyjemy Państwa adresu e-mail w celu przesłania Państwu elektronicznego zaproszenia do ocenienia zakupu dokonanego w naszym sklepie. Wystawienie opinii/oceny odbywa się za pośrednictwem wykorzystywanego przez nas systemu opinii. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili poprzez wysłanie wiadomości z informacją o wycofaniu zgody na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa". Alternatywnie mogą Państwo skorzystać również z linka wypisującego z listy odbiorców newslettera zamieszczonego w wiadomości z zaproszeniem do wystawienia opinii. Gdy wycofają Państwo swoją zgodę, usuniemy Państwa adres e-mail z listy odbiorców newslettera. Państwa adres e-mail zostanie usunięty z naszych systemów, chyba że wyrazili Państwo jednoznaczną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na jego dalsze wykorzystywanie w innych celach lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zastrzegliśmy prawo do jego dalszego wykorzystywania w innych celach (np. w celach realizacji umowy), o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.
Zaproszenia do wystawienia opinii są wysyłane przez naszego usługodawcę Trusted Shops SE Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy ("Trusted Shops"). W ramach wysyłania zaproszeń, otrzymujemy od Trusted Shops informacje o statusie (np. czy dane zaproszenie do wystawienia opinii zostało wysłane i czy dotarło do adresata). Odbywa się to zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu realizacji naszego uzasadnionego interesu, jakim jest otrzymywanie informacji dot. zaproszeń do wystawienia opinii, aby w razie potrzeby móc na tej podstawie dokonywać optymalizacji, jak również w celu realizacji uzasadnionego interesu Trusted Shops, jakim jest możliwość oferowania tej usługi.
Za wysyłanie zaproszeń do wystawienia opinii oraz za gromadzenie i wyświetlanie informacji dotyczących opinii i oceny lub statusu odpowiadamy wspólnie z Trusted Shops.
W ramach tej wspólnej odpowiedzialności istniejącej pomiędzy nami a Trusted Shops, w przypadku pytań dotyczących ochrony Państwa danych lub chęci dochodzenia swoich praw, prosimy o kontakt z Trusted Shops. Dane kontaktowe dostępne są na niniejszej stronie. Znajdą tam Państwo również dalsze informacje na temat ochrony danych w firmie Trusted Shopsj. Niezależnie od tego mogą Państwo również zawsze skontaktować się bezpośrednio z nami. W razie potrzeby, Państwa zapytanie zostanie przekazane do Trusted Shops, które jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych.
Jeśli w trakcie lub po złożeniu zamówienia wyrazili Państwo na to swoją zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wówczas użyjemy Państwa danych do naszych własnych celów reklamowych, np. informowania o naszych nowych produktach i promocjach. Mogą Państwo w każdej chwili wycofać swoją zgodę, wysyłając nam wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub składając stosowne ustne oświadczenie w trakcie rozmowy telefonicznej. Po wycofaniu zgody usuniemy Państwa numer telefonu, o ile nie wyrażą Państwo w sposób wyraźny zgody na dalsze jego wykorzystywanie w innych celach lub nie zastrzeżemy prawa dalszego korzystania z tych danych w ustawowo dozwolonych przypadkach, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.
Aby uatrakcyjnić wizytę na naszej stronie internetowej oraz umożliwić Państwu korzystanie z jej kluczowych funkcji, wykorzystujemy w tym celu narzędzia technologiczne, w tym tzw. pliki cookies. Cookies są małymi plikami tekstowymi, które są automatycznie zapisywane na Państwa urządzeniu końcowym. Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Państwa urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Państwa przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (tzw. trwałe cookies).
Ochrona prywatności urządzeń końcowych
Podczas korzystania z naszej oferty online wykorzystujemy technologie, które są absolutnie niezbędne do zapewnienia prawidłowego i optymalnego korzystania z niezbędnych funkcji naszej strony internetowej. W tym zakresie, przechowywanie informacji w urządzeniu końcowym użytkownika lub dostęp do informacji, które są już przechowywane w jego urządzeniu końcowym, nie wymagają zgody użytkownika.
W przypadku funkcji, które nie są absolutnie niezbędne, przechowywanie informacji w urządzeniu końcowym użytkownika lub dostęp do informacji już zapisanych w jego urządzeniu końcowym wymaga zgody użytkownika. Należy uwzględnić, iż w przypadku braku zgody, niektóre funkcje lub elementy witryny mogą nie być dostępne w pełnym wymiarze. Wszelkie udzielone przez użytkownika zgody zachowują ważność do czasu wycofania zgody, konfiguracji ustawień lub zresetowania odpowiednich ustawień w urządzeniu końcowym.
Pozostałe przypadki przetwarzania danych za pomocą plików cookie i innych technologii
Wykorzystujemy technologie, które są absolutnie niezbędne do zapewnienia prawidłowego i optymalnego korzystania z niezbędnych funkcji naszej strony internetowej (np. funkcja koszyka zakupowego). Technologie te przetwarzają dane takie jak np. Państwa adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje o korzystaniu z naszej strony internetowej (np. o zawartości koszyka zakupowego). Służy to zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na optymalnej prezentacji naszej oferty.
Ponadto wykorzystujemy również narzędzia technologiczne w celu wypełnienia obowiązków prawnych, którym podlegamy (np. w celu udowodnienia otrzymania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych), jak również w celu analityki internetowej i marketingu internetowego. Dalsze informacje na ten temat, w tym odpowiednie podstawy prawne przetwarzania danych, znajdują się w kolejnych sekcjach niniejszej polityki prywatności.
W menu pomocniczym przeglądarki internetowej znajdą Państwo wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień w zakresie cookies. Dostępne są one pod następującymi linkami: Microsoft Edge™ / Safari™ / Chrome™ / Firefox™ / Opera™
Gdy na wykorzystywanie określonych narzędzi technologicznych została nam udzielona przez Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), może zostać ona wycofana przez Państwa w każdej chwili. W celu wycofania zgody proszę skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu kontaktowego wskazanego w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa". Alternatywnie mogą Państwo również wycofać swoją zgodę klikając w niniejszy link: https://egrando.pl/admin932fgno7s/index.php?controller=AdminModules&token=8aa3b1c7fd9b946147e1c6c7e4805b1d&configure=seigicookie&tab_module=others&module_name=seigicookie. W przypadku odrzucenia wykorzystywania plików cookies, funkcjonalność naszej strony internetowej może zostać ograniczona.
W ramach naszej strony internetowej korzystamy z narzędzia zarządzającego zgodami (Consent Manager Platform „CMP") w celu informowania Państwa o wykorzystywanych na naszej stronie plikach cookie i innych technologiach, a także pozyskiwania, zarządzania i dokumentowania wyrażonych przez Państwa zgód na przetwarzanie Państwa danych osobowych przez te technologie i pliki cookies. Jest to zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO konieczne w celu spełnienia spoczywającego na nas obowiązku prawnego wynikającego z art. 7 ust. 1 RODO stanowiącego, iż w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, administrator musi być w stanie wykazać, że osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na ich przetwarzanie. Wykorzystywana przez nas platforma zarządzania zgodami (CMP) jest ofertą firmy Grzegorz Zawadzki, Grzybowa 5, 05-510 Konstancin-Jeziorna, Polska, która przetwarza Państwa dane w naszym imieniu.
Po wyrażeniu przez Państwa na naszej stronie internetowej decyzji w zakresie wykorzystywania plików cookies przez poszczególne technologie, serwer internetowy zapisuje i przechowuje następujące informacje: Państwa adres IP, datę i godzinę Państwa decyzji w zakresie udzielenia zgody, informacje o Państwa urządzeniu i przeglądarce oraz adres URL, z którego została wysłana decyzja.
Ponadto stosowane są następujące technologie, które zawierają informacje dotyczące Państwa decyzji w zakresie zgód: Pliki cookies
Dane są przechowywane wyłącznie na urządzeniu końcowym; żadne dane osobowe nie są przekazywane dostawcy platformy zarządzania zgodami (CMP). Państwa dane zostaną usunięte po upływie 1 określona ilość miesięcy chyba że zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyraźnie wyrazili Państwo zgodę na dalsze wykorzystywanie tych danych w innych celach lub zastrzeżemy prawo ich dalszego wykorzystania w ustawowo dozwolonych przypadkach, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.
Na naszej stronie wykorzystujemy wskazane poniżej pliki cookies i inne, podobne narzędzia/technologie zewnętrznych usługodawców. O ile w opisie poszczególnych technologii nie wskazano inaczej, ich wykorzystywanie ma miejsce na podstawie Państwa zgody w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Po zrealizowaniu celu przetwarzania i zakończeniu korzystania z danego narzędzia/technologii, dane zebrane w ramach korzystania z tych narzędzi/technologii zostaną usunięte. Udzielona zgoda może zostać wycofana przez Państwa w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości odwołania zgody i Państwa prawa do sprzeciwu znajdują się w punkcie "Pliki cookie i podobne technologie". Dalsze informacje znajdą Państwo na stronach poszczególnych usługodawców. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszych usługodawców i podstaw naszej współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa".
Korzystamy z wskazanych poniżej narzędzi technologicznych firmy Google Ireland Ltd, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia ("Google"). Informacje zbierane automatycznie przez technologie firmy Google dotyczące korzystania z naszej strony internetowej są zazwyczaj przekazywane na serwer Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, USA i tam przechowywane. O ile nie określono inaczej dla poszczególnych technologii Google opisanych w niniejszej polityce prywatności, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartej z Google umowy o współadministrowanie danymi osobowymi zgodnie z art. 26 RODO. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych przez Google znajdą Państwo w polityce prywatności na stronie firmy Google.
Nasi usługodawcy mają siedzibę i/lub korzystają z serwerów zlokalizowanych w krajach spoza UE i EOG, wobec których Komisja Europejska wydała tzw. decyzję o adekwatności stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych.
Nasi usługodawcy mają siedzibę i/lub wykorzystują serwery zlokalizowane w krajach spoza UE i EOG. W stosunku do tych państw, Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych. Nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską.
W celach analizy użytkowania naszej strony internetowej wykorzystujemy Google Analytics – narzędzie do analityki internetowej firmy Google, które automatycznie przetwarza w tym celu Państwa dane (adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej) oraz tworzy na ich podstawie pseudonimowane profile użytkowników. Do tego celu mogą być wykorzystywane pliki cookie. Gdy użytkownik odwiedza naszą stronę internetową z terytorium UE, jego adres IP jest zapisywany na serwerze znajdującym się w UE w celu uzyskania danych o lokalizacji, a następnie natychmiast usuwany, jeszcze zanim ruch zostanie przekierowany do dalszych serwerów Google. Przetwarzanie danych w ramach usługi Google Analytics odbywa się na podstawie zawartej z Google umowy powierzenia danych.
W celu wizualnej prezentacji geograficznych informacji Google Maps będzie zapisywać i przetwarzać informacje dotyczące sposobu korzystania przez Państwa z map oraz poszczególnych funkcji, w tym np. Państwa adres IP i dane dotyczące lokalizacji. Nie mamy wpływu na powyższe przetwarzanie danych przez Google.
Celem zabezpieczenia przed spamem oraz zapobiegania nadużyciom i nieprawidłowemu użytkowaniu naszych formularzy internetowych (np. przy użyciu szkodliwych botów), z naszą stroną internetową zintegrowane zostało narzędzie Google reCAPTCHA które przetwarza w tym celu Państwa dane (adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej) i na ich podstawie za pomocą skryptów JavaScript i plików cookie przeprowadza analizę korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej. Dane osobowe wprowadzane przez Państwa w poszczególnych polach formularzy na naszych stronach nie będą odczytywane lub zapisywane.
Wykorzystujemy narzędzie Piksel Facebooka dostarczane przez Meta Platforms Ireland Ltd, Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia („Facebook (by Meta)“ bzw. “Meta Platforms Ireland"). Zakres wykorzystywanych przez nas funkcjonalności został wskazany poniżej. Piksel Facebooka automatycznie gromadzi i zapisuje dane (Państwa adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej, np. wizyta na stronie internetowej lub rejestracja do newslettera). Na podstawie tych danych tworzone są następnie pseudonimowane profile użytkowników. W tym celu podczas odwiedzin naszej strony Piksel Facebooka zapisuje w Państwa urządzeniu plik cookie, który za pomocą pseudonimowanego Cookie-ID umożliwia automatyczne rozpoznanie Państwa przeglądarki podczas odwiedzania innych stron internetowych. Facebook (by Meta) będzie łączył te informacje z innymi danymi pochodzącymi z Państwa konta na Facebooku i wykorzystywał je do sporządzania raportów o aktywności na stronach internetowych oraz do świadczenia innych usług związanych z Państwa korzystaniem ze stron internetowych, w szczególności do celów personalizacji reklamy. Informacje gromadzone automatycznie przez technologie Facebooka (by Meta) dotyczące sposobu korzystania z naszej strony internetowej są zazwyczaj przesyłane do serwera Meta Platforms, Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California 94025, USA i tam przechowywane. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych przez Facebook znajdą Państwo w polityce prywatności firmy Facebook (by Meta). Nasi usługodawcy mają główną siedzibę i/lub wykorzystują serwery w państwach, dla których Komisja Europejska wydała decyzje stwierdzające odpowiedni stopień ochrony danych. Siedziby naszych usługodawców znajdują się w: USA, Kanada, Japonia, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Wielka Brytania, Argentyna. Decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony danych dla USA ma zastosowanie jako podstawa przekazywania danych do państw trzecich, pod warunkiem, że dany usługodawca został certyfikowany. Certyfikat został pozyskany. Nasi usługodawcy mają główną siedzibę i/lub wykorzystują serwery w następujących państwach: Australia, Hongkong, Indie, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Tajwan, Brazylia, Meksyk.
W stosunku do tych państw, Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych. Przekazywanie danych w ramach naszej współpracy z usługodawcami z tych państw opiera się na następujących zabezpieczeniach: standardowych klauzulach ochrony danych Komisji Europejskiej.
W celu wyświetlania usług Trusted Shops (np. znak jakości, zebrane opinie) oraz oferowania po złożonym zamówieniu produktów Trusted Shops dla kupujących z naszą stroną internetową zintegrowane są widżety Trusted Shops.
Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na optymalnym marketingu naszej oferty poprzez umożliwienie dokonywania bezpiecznych zakupów internetowych. Trustbadge i reklamowane za jego pomocą usługi stanowią ofertę spółki Trusted Shops SE, Subbelrather Str. 15c, 50823 Kolonia, Niemcy (dalej „Trusted Shops”) z którą zgodnie z treścią art. 26 RODO wspólnie odpowiadamy za ochronę współadministrowanych danych. Niniejszym informujemy Państwa o zasadniczej treści wspólnych uzgodnień współadministratorów (art. 26 ust. 2 RODO).
W ramach wspólnej odpowiedzialności istniejącej pomiędzy nami a Trusted Shops SE, w przypadku pytań dotyczących ochrony danych i chęci dochodzenia swoich praw, prosimy o skontaktowanie się z Trusted Shops za pomocą danych kontaktowych wskazanych w polityce prywatności firmy Trusted Shops. Niezależnie jednak od tego zawsze mogą Państwo zwrócić się do wybranego przez siebie współadministratora danych. Państwa zapytanie lub wniosek zostanie wówczas w razie takiej potrzeby przekazany do drugiego współadministratora w celu jego opracowania/udzielenia odpowiedzi.
Trustbadge jest dostarczany przez amerykańskiego dostawcę treści CDN (Content-Delivery-Network). Odpowiedni poziom ochrony danych jest zapewniony na podstawie decyzji Komisji Europejskiej (tzw. decyzja o adekwatności), która jest dostępna tutaj dla USA . Dostawcy usług z USA są zazwyczaj certyfikowani zgodnie z ramami porozumienia zawartego pomiędzy USA i UE („Data Privacy Framework”, w skrócie „DPF”). Dalsze informacje w tym zakresie można znaleźć tutaj. W przypadku usługodawców, którzy nie są certyfikowani zgodnie z założeniami „DPF”, jako odpowiednią gwarancję dla ochrony danych przyjęto uzgodnienie obowiązywania standardowych klauzul umownych.
W przypadku wywołania Trustbadge serwer sieciowy automatycznie zapisuje tzw. plik dziennika (logi serwera), który zawiera również Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesłanych danych oraz operatora wnioskującego (dane dostępowe) i dokumentuje wywołanie. Adres IP jest anonimizowany natychmiast po pobraniu, tak aby zapisane dane nie mogły zostać przypisane do konkretnej osoby. Zanonimizowane dane są wykorzystywane w szczególności do celów statystycznych i analizy błędów.
Po złożonym zamówieniu, informacje dot. zamówienia (suma zamówienia, numer zamówienia, ewentualnie zakupiony produkt) oraz wartość hash Państwa adresu e-mail zaszyfrowanego za pomocą kryptologicznej funkcji jednokierunkowej, zostaną przekazane do Trusted Shops. Podstawą prawną jest w tym zakresie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Powyższe służy sprawdzeniu, czy są już Państwo zarejestrowani do celów korzystania z usług Trusted Shops i jest niezbędne do realizacji naszych i Trusted Shops nadrzędnych uzasadnionych interesów w zakresie zapewnienia ochrony kupującego powiązanej w każdym przypadku z konkretnym zamówieniem oraz usług oceny zakupu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku gdy są już Państwo zarejestrowani, dalsze przetwarzanie danych odbywać się będzie zgodnie z umową zawartą pomiędzy Państwem a Trusted Shops. Natomiast jeśli nie są Państwo zarejestrowani, otrzymają Państwo możliwość dokonania takiej rejestracji. Dalsze przetwarzanie danych po rejestracji zależeć będzie również od rodzaju umowy zawartej z Trusted Shops. Jeśli nie dokonają Państwo żadnej rejestracji, wszystkie udostępnione dane zostaną automatycznie usunięte przez Trusted Shops i ich powiązanie z konkretną osobą nie będzie już możliwe.
Trusted Shops korzysta z usług świadczonych przez usługodawców w zakresie hostingu i monitorowania logów. Podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a uzasadniony interes polega na dążeniu do zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania oferowanych produktów. Związane z tym przetwarzanie danych może mieć miejsce również w państwach trzecich (USA, Wielkiej Brytanii i Izrael).
Odpowiedni poziom ochrony danych jest zapewniony na podstawie decyzji Komisji Europejskiej (tzw. decyzja o adekwatności), która jest dostępna tutaj dla USA, tuja dla Wielkiej Brytanii i tutaj dla Izraela. Dostawcy usług z USA są zazwyczaj certyfikowani zgodnie z ramami porozumienia zawartego pomiędzy USA i UE („Data Privacy Framework”, w skrócie „DPF”). Dalsze informacje w tym zakresie można znaleźć tutaj. W przypadku usługodawców, którzy nie są certyfikowani zgodnie z założeniami „DPF”, jako odpowiednią gwarancję dla ochrony danych przyjęto uzgodnienie obowiązywania standardowych klauzul umownych.
Na naszej stronie internetowej używane są tzw. wtyczki (przyciski) serwisów społecznościowych. Wtyczki te są dostępne za pośrednictwem linka HTML, co zapewnia, że podczas odwiedzin naszej strony zawierającej takie wtyczki (przyciski), nie nawiązuje się automatycznego, bezpośredniego połączenia z serwerami operatora danego serwisu społecznościowego. Po kliknięciu na jeden z przycisków (wtyczkę) otworzy się nowe okno Państwa przeglądarki wyświetlające stronę danego serwisu społecznościowego, na której mogą Państwo zatwierdzić wykorzystanie danego przycisku, np. „Lubię to” lub „Udostępnij”.
Jeżeli udzielili Państwo w tym zakresie zgody danemu portalowi społecznościowemu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), podczas odwiedzania naszego konta/profilu w wyżej wymienionych portalach społecznościowych, Państwa dane będą automatycznie gromadzone i przechowywane w celach analityki internetowej i marketingowych. Na podstawie tych danych tworzone są pseudonimowane profile użytkowników. Mogą one być wykorzystywane na przykład do umieszczania w obrębie portali społecznościowych oraz poza nimi tzw. spersonalizowanych reklam, które prawdopodobnie odpowiadają Państwa zainteresowaniom. W tym celu wykorzystywane są zwykle pliki cookie.
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych przez poszczególne portale społecznościowe, jak również informacje dotyczące państwa praw i możliwości konfiguracji ustawień dot. prywatności, a także dane kontaktowe w celach złożenia zapytania opisane zostały w podlinkowanych poniżej politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy w tym zakresie, mogą Państwo skontaktować się również z nami.
Instagram (by Meta) jest serwisem społecznościowym oferowanym przez Meta Platforms Ireland Ltd., Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia („Meta Platforms Ireland “). Przetwarzane w sposób automatyczny informacje dotyczące Państwa aktywności i sposobu korzystania z naszego konta fanpage'a w serwisie Instagram są z reguły przesyłane do serwera Meta Platforms, Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California 94025 w USA i tam zapisywane. Przetwarzanie danych w ramach odwiedzin konta fanpage'a w serwisie Instagram (by Meta) odbywa się zgodnie z art. 26 RODO na podstawie zawartych wspólnych uzgodnień współadministratorów. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych w ramach odwiedzin fanpage'a na Facebooku (informacje dot. funkcji statystyk stron) dostępne są tutaj.
Nasi usługodawcy mają główną siedzibę i/lub wykorzystują serwery w państwach, dla których Komisja Europejska wydała decyzje stwierdzające odpowiedni stopień ochrony danych. Siedziby naszych usługodawców znajdują się w: USA, Kanada, Japonia, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Wielka Brytania, Argentyna.
Decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony danych dla USA ma zastosowanie jako podstawa przekazywania danych do państw trzecich, pod warunkiem, że dany usługodawca został certyfikowany. Certyfikat został pozyskany.
Nasi usługodawcy mają główną siedzibę i/lub wykorzystują serwery w następujących państwach: Australia, Hongkong, Indie, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Tajwan, Brazylia, Meksyk.
W stosunku do tych państw, Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych. Przekazywanie danych w ramach naszej współpracy z usługodawcami z tych państw opiera się na następujących zabezpieczeniach: standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisje Europejską.
YouTube jest serwisem społecznościowym oferowanym przez Google Ireland Ltd., Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia („Google“). Przetwarzane w sposób automatyczny informacje dotyczące Państwa aktywności i sposobu korzystania z naszego profilu w serwisie YouTube są z reguły przesyłane do serwera Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 w USA i tam zapisywane.
Nasi usługodawcy mają siedzibę i/lub korzystają z serwerów zlokalizowanych w krajach spoza UE i EOG, wobec których Komisja Europejska wydała tzw. decyzję o adekwatności stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych.
Nasi usługodawcy mają siedzibę i/lub wykorzystują serwery zlokalizowane w krajach spoza UE i EOG. W stosunku do tych państw, Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych. Nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską.
Osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
Prawo do wniesienia sprzeciwu Jeżeli w sposób opisany w niniejszej polityce prywatności przetwarzamy dane osobowe w celu zabezpieczenia naszych prawnie uzasadnionych interesów, wówczas mogą Państwo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych w tym celu – ze skutkiem na przyszłość. Jeżeli przetwarzanie ma miejsce do celów marketingu bezpośredniego, mogą Państwo zrealizować prawo do sprzeciwu w każdym momencie. Jeżeli przetwarzanie ma miejsce w innych celach, prawo do złożenia sprzeciwu przysługuje Państwu jedynie z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji. Po skorzystaniu przez Państwa z prawa do sprzeciwu nie będziemy kontynuować przetwarzania Państwa danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania i będą one nadrzędne wobec Państwa interesów i praw, lub gdy przetwarzanie danych ma służyć dochodzeniu, wykonaniu lub obronie roszczeń prawnych. Zdanie poprzednie nie obowiązuje, gdy przetwarzanie danych odbywa się do celów marketingu bezpośredniego. W takim przypadku, po wyrażeniu przez Państwa sprzeciwu zawsze zaprzestaniemy dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych. |
W przypadku pytań dotyczących gromadzenia, przetwarzania i korzystania z Państwa danych osobowych, a także w razie żądania udzielania informacji, sprostowania, ograniczenia przetwarzania czy usunięcia danych oraz w celu odwołania udzielonych zgód lub wyrażenia sprzeciwu wobec korzystania z określonych danych prosimy o bezpośredni kontakt z administratorem danych wskazanym na wstępie niniejszej polityki prywatności.
Umieszczone poniżej pliki są udostępnione w formacie pdf i są wolne od wirusów. Pobieranie odbywa się bezpośrednio z naszego serwera.
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Egrando.pl Maciej Wiśniewski, Lodowa 91, 93-232 Łódź, Polska, egrando@egrando.pl, telefon: 42-6820088 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam towar, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą, wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 190,00 PLN.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do:
Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat Egrando.pl Maciej Wiśniewski, Lodowa 91, Łódź, Polska, egrando@egrando.pl. – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. |
E-mail: info@egrando.pl
Telefon: 42 682 00 88 (czynne w godzinach pracy firmy 08:00-15:00)
Egrando.pl Maciej Wiśniewski
ul. Lodowa 91
93-232 Łódź
Prosimy na przesyłce o dopisek czego dotyczy sprawa.
- Egrando.pl Maciej Wiśniewski
- Copilot AI
- Gemi Electronics
- Prolech
- AMT
- Mobil
- New York Times
- Pinterest
- Olmix
- Ford
- Cimcool
- Shell
- Houghton
- Orlen Oil
- Reuters
- Matrax
- Molydal
- Molykote
- Photopea
- Venol