Wielozadaniowy smar EP o wysokich parametrach do łozysk, przegubów, panewek. Trudne warunki pracy: wysokie naciski, obciążnia udarowe,wibracje, kurz, wigoć. W klasie konsystencji NLGI 3. Odporność na wysokie ciśnienie. Niezwykle stabilny podczas pracy i przechowywania.
Wielozadaniowy smar EP o wysokich parametrach do łozysk, przegubów, panewek. Trudne warunki pracy: wysokie naciski, obciążnia udarowe,wibracje, kurz, wigoć. W klasie konsystencji NLGI 3. Odporność na wysokie ciśnienie. Niezwykle stabilny podczas pracy i przechowywania.
Wielozadaniowy smar EP o wysokich parametrach do łozysk, przegubów, panewek. Trudne warunki pracy: wysokie naciski, obciążnia udarowe,wibracje, kurz, wigoć. W klasie konsystencji NLGI 3. Odporność na wysokie ciśnienie. Niezwykle stabilny podczas pracy i przechowywania.
Wielozadaniowy smar EP o wysokich parametrach do łozysk, przegubów, panewek. Trudne warunki pracy: wysokie naciski, obciążnia udarowe,wibracje, kurz, wigoć. W klasie konsystencji NLGI 3. Odporność na wysokie ciśnienie. Niezwykle stabilny podczas pracy i przechowywania.
Wielozadaniowy smar EP o wysokich parametrach do łozysk, przegubów, panewek. Trudne warunki pracy: wysokie naciski, obciążnia udarowe,wibracje, kurz, wigoć. W klasie konsystencji NLGI 3. Odporność na wysokie ciśnienie. Niezwykle stabilny podczas pracy i przechowywania.
Smar Liten® Premium ŁT-4 EP-3 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń. Odznacza się bardzo wysokimi parametrami trybologicznymi i odpornością na starzenie.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smar Liten® Premium ŁT-4 EP-3 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń. Odznacza się bardzo wysokimi parametrami trybologicznymi i odpornością na starzenie.