Potrzebujesz chłodziwa dla swojej firmy? Wypełnij formularz i otrzymaj indywidualną ofertę w 24 godziny! KLIKNIJ TUTAJ
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT
Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów, ich zastosowania, obsługi zamówień, a także praktyczne porady techniczne.
Najczęściej stosuje się oleje o klasie lepkości HV 46 lub HV 68, np. Orlen Oil Hydrol L-HV 68.
Olej syntetyczny jest odporniejszy na wysokie temperatury i degradację. Mineralny jest tańszy i wystarczający w mniej wymagających aplikacjach.
Do prowadnic CNC nadaje się Orlen Pilarol VG68 lub Orlen Velol RC 68.
Do przekładni zaleca się oleje przekładniowe EP, np. oleje przekładniowe.
Standardowo co 2000–4000 godzin pracy lub zgodnie z zaleceniami producenta maszyny.
Zmiana koloru, zapachu, obecność opiłków lub spadek wydajności smarowania.
Smar litowy, np. Orlen Liten Premium ŁT-4EP3.
Smar z dodatkami przeciwzatarciowymi (Extreme Pressure), stosowany przy dużych naciskach.
W temperaturach powyżej 150°C, np. smary wysokotemperaturowe.
Uwzględnij prędkość obrotową, temperaturę i obciążenie. Najczęściej stosuje się EP2 lub EP3.
Zależnie od warunków – od kilku dni do kilku miesięcy.
Może to oznaczać nadmiar smaru lub jego zbyt niską lepkość.
Do stali zaleca się chłodziwa emulsyjne, np. Orlen Emulgol ES-12.
Syntetyczne lub półsyntetyczne, które nie powodują korozji aluminium.
Co 3–6 miesięcy lub wcześniej, jeśli zmieni zapach, barwę lub pojawi się pienienie.
Utrzymuj czystość zbiornika, stosuj filtry i wodę demineralizowaną.
Nie zaleca się, bo mogą wchodzić w reakcję.
Zmiana koloru, zapachu, obecność piany lub opiłków.
Berner Zmywacz do hamulców usuwa oleje, smary i pył hamulcowy.
Benzyna ekstrakcyjna lub środki z kategorii środki czyszczące.
Stosuj preparaty antykorozyjne z kategorii chemia przemysłowa.
Środek odrdzewiający w żelu lub płynie + zabezpieczenie smarem lub farbą.
Specjalistyczny odtłuszczacz z kategorii środki czyszczące.
W szczelnych opakowaniach, w suchym miejscu 5–30°C, z dala od źródeł ciepła.
Tak, zwykle 3–5 lat od daty produkcji.
Używaj smarownic i unikaj kontaktu smaru ze skórą.
Oddać do punktu zbiórki odpadów niebezpiecznych.
Tylko w szczelnym opakowaniu w osłoniętym miejscu.
Trzymaj je w zamkniętych pojemnikach i używaj czystych narzędzi.
Produkty w magazynie – 1–3 dni robocze, na zamówienie – 5–7 dni.
Informacja jest na stronie produktu lub mailowo.
Tak, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Tak, do większości krajów UE, koszt ustalany indywidualnie.
W ciągu 14 dni od dostawy w oryginalnym opakowaniu.
Przelew, karta, płatność online i za pobraniem.
Przy każdym tankowaniu paliwa.
Sprawdzić poziom, stan filtrów, ewentualnie wymienić olej.
Wybierz oleje o niższej lepkości lub syntetyczne.
Tak, jeśli to smar uniwersalny EP2/EP3.
Utrzymuj czystość zbiornika i filtruj chłodziwo.
Zwykle co 6–12 miesięcy.
Przez formularz kontaktowy, e-mail lub telefon.
Tak, doradzimy w wyborze produktu.
Wyślij zapytanie przez formularz lub e-mail.
Na stronie produktu lub na życzenie e-mailowo.
Tak, oferujemy indywidualne warunki współpracy.