Potrzebujesz chłodziwa dla swojej firmy? Wypełnij formularz i otrzymaj indywidualną ofertę w 24 godziny! KLIKNIJ TUTAJ
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT
Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Twoja ocena została dodana.
Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.
Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.
mistral_UNI EAN: 8588005277273
Nowy produkt
Analogowy alarm KEETEC Mistral Max² to niezawodne zabezpieczenie auta z pilotami brelokami i bogatymi funkcjami. Obsługuje różne typy centralnych zamków, ma regulowane impulsy, dodatkowy kanał bagażnika, domykanie szyb i lusterek oraz ciche uzbrajanie. Czujnik uderzeniowy, dioda LED i homologacja E27 zapewniają bezpieczeństwo. W Egrando.pl kupisz zestaw z gwarancją, wsparciem i możliwością montażu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Trwałe i estetyczne breloki z metalową ramką wzmacniającą konstrukcję.
KEETEC Mistral Max² pasuje do pojazdów z analogowym sterowaniem centralnego zamka (+12 V / masa) lub zamkiem pneumatycznym, a także do instalacji, w których można bezpośrednio wysterować siłowniki. W autach z cyfrową magistralą (CAN/LIN) wymagany bywa dodatkowy interfejs – doradzimy dobór.
Audi: 80, 90, 100, A3, A4, A6, A8, TT
BMW: Seria 3 (E21/E30/E36/E46), Seria 5 (E28/E34/E39), Seria 7 (E23/E32/E38), Z3, X5 (E53)
Citroën: Saxo, Xsara, C4 (wcześ.), C5 (wcześ.), Berlingo, Jumper
Dacia: Logan I, Sandero I, Duster I (wcześ.)
Fiat: Panda, Seicento, Punto I/II, Bravo/Brava, Stilo, Ducato
Ford: Fiesta (Mk4/Mk5), Focus (Mk1/Mk2), Escort, Fusion, Mondeo (Mk1–Mk3), Transit/Connect
Honda: Civic (EJ/EK/EP/ES), Accord (V–VII), CR-V (I/II), Jazz (GD)
Hyundai: Accent, Getz, Elantra, i30 (wcześ.), Sonata, Tucson (JM), Santa Fe (SM/CM)
Kia: Rio, Picanto, cee’d (ED), Carens, Sportage (JE/SL)
Mazda: 323, 626, 3 (BK), 6 (GG/GY – wcześ.), MX-5 (NB), Premacy
Mercedes-Benz: W124, W201, W202, W210, W203 (wcześ.), Vito (W638), Sprinter (T1N)
Mitsubishi: Colt (CZ), Lancer (wcześ.), Carisma, Galant, Space Star, Pajero (wcześ.)
Nissan: Micra (K11/K12), Almera (N15/N16), Primera (P10/P11), X-Trail (T30), Navara (D22)
Opel: Kadett, Astra (F/G/H), Vectra (A/B/C), Corsa (B/C), Omega, Tigra, Calibra, Zafira (A/B), Meriva (A), Combo, Vivaro, Movano
Peugeot: 206, 306, 307, 406, 407, Partner, Boxer
Renault: Twingo (I), Clio (II/III), Megane (I/II), Laguna (I/II), Scenic (I/II), Kangoo, Trafic, Master
Saab: 900 NG/9-3 (OG), 9-5
Seat: Arosa, Ibiza, Cordoba, Leon (I), Toledo (I/II), Alhambra
Škoda: Felicia, Fabia, Octavia (I/II), Superb (I), Roomster, Rapid (wcześ.)
Subaru: Impreza (GC/GD), Legacy/Outback (BH/BE), Forester (SF/SG)
Suzuki: Swift (wcześ.), Ignis, Liana, Jimny, Grand Vitara (wcześ.)
Toyota: Corolla (E10–E12), Avensis (T22/T25), Yaris (P1/P9), Celica (T20/T23), RAV4 (XA10/XA20)
Volkswagen: Golf (I–V), Jetta, Passat (B3–B6 wcześ.), Polo (6N/9N), Bora, Lupo, Sharan, Caddy (wcześ.), Transporter T4/T5, New Beetle
Volvo: 440/460, 850, S/V40 (I), S60 (wczesne P2), V70 (wczesne P2), 940
Uwaga: lista jest przykładowa i niepełna; ostateczna kompatybilność zależy od wersji instalacji (analog/CAN), wyposażenia i rynku. W razie wątpliwości – napisz: egrando@egrando.pl.
# | Funkcja | Wartość 1 | Wartość 2 | Wartość 3 | Wartość 4 |
---|---|---|---|---|---|
1 | Impuls OTW. c. zamka | 0,5 s | 3 s | 15 s | 2×0,5 s |
2 | Impuls ZAM. c. zamka | 0,5 s | 3 s | 15 s | 2×0,5 s |
3 | Opóźnienie linii drzwi | 3 s | 20 s | 45 s | 60 s |
4 | Limit wzbudzeń | wył. | 10 | 5 | 3 |
5 | Rodzaj sygn. syrenką | ciągła | typ 1 | typ 2 | typ 3 |
6 | Wyciszenie syrenki | wył. | wł. | – | – |
7 | Czas auto–uzbr. po drzwiach | 10 s | 20 s | 30 s | 40 s |
8 | Auto zamk./uzbr. po drzwiach | wył. | uzbr. bez zamk. | uzbr. + zamk. | – |
9 | Sterowanie kierunkowskazami | standard | ciągłe | start/stop | – |
10 | Tryb AUX 1 | AUX1 | domykanie szyb | – | – |
11 | Tryb AUX 2 | lustra ON/OFF | lustra OFF | domykanie szyb | – |
12 | Impuls bagażnika (+12V) | 0,5 s | 4 s | 40 s | wł./wył. |
13 | Impuls AUX 1 | 0,5 s | 4 s | 40 s | wł./wył. |
14 | Impuls AUX 2 | 0,5 s | 4 s | 40 s | wł./wył. (60 s) |
15 | Dźwięk przy uzbr./rozbr. | wł. | tylko z f.8 | wył. | – |
16 | Bagażnik + rozbrajanie | z rozbrajaniem | bez rozbrajania | – | – |
17 | Auto–rearm 30 s | wł. | wył. | – | – |
18 | Sygn. otwarcia drzwi | wył. | wł. | – | – |
19 | Zamk. po zapłonie | wył. | wł. | – | – |
20 | Tryb ster. kierunków | standard | z wejścia kontrolnego | – | – |
21 | Potwierdz. kierunkami | uzbr.+rozbr. | rozbr. | uzbr. | bez potw. |
22 | Przywrócenie fabryki | ust. domyślne | – | – | – |
Wartości i nazwy zgodne z instrukcją Mistral Max² v.I/v.II.
KEETEC to słowacka marka systemów zabezpieczeń i akcesoriów samochodowych. Produkty łączą prostotę montażu, szeroką kompatybilność i sprawdzone, odporne piloty. Mistral Max² to popularna jednostka analogowa do modernizacji zabezpieczenia w pojazdach bez fabrycznych alarmów.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Producent odpowiedzialny za produkt
Bezpieczeństwo produktu
Producent