Oleje do prowadnic Velol RC 68 stosuje się do smarowania wszystkich rodzajów prowadnic ślizgowych, a w szczególności do smarowania prowadnic ślizgowych poziomych pracujących w umiarkowanych temperaturach i przy umiarkowanych i średnich obciążeniach.
VELOL P to najwyższej jakości linia olejów obiegowych, powstałych na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i specjalnie dobranych dodatków uszlachetniających. Produkty charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na utlenianie co przekłada się na wydłużone okresy miedzy wymianami przy zachowaniu pełnej ochronę urządzenia w całym okresie eksploatacji.
Olej cylindrowy CL-40 (dawny PN-300) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 310oC.
VELOL P to najwyższej jakości linia olejów obiegowych, powstałych na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i specjalnie dobranych dodatków uszlachetniających. Produkty charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na utlenianie co przekłada się na wydłużone okresy miedzy wymianami przy zachowaniu pełnej ochronę urządzenia w całym okresie eksploatacji.
Olej obiegowy NP 100 produkowany jest na bazie wyselekcjonowanych olejów bazowych z udziałem wyższych kwasów tłuszczowych wzbogacony dodatkami funkcyjnymi.
Olej obiegowy NP 68 produkowany jest na bazie wyselekcjonowanych olejów bazowych z udziałem wyższych kwasów tłuszczowych wzbogacony dodatkami funkcyjnymi.
Olej obiegowy NP 32 produkowany jest na bazie wyselekcjonowanych olejów bazowych z udziałem wyższych kwasów tłuszczowych wzbogacony dodatkami funkcyjnymi.
Syntetyczny olej maszynowy o podniesionych właściwościach przeciwzużyciowych i przeciwzatarciowych. Specjalnie zaprojektowany do pracy przy ekstremalnie wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze. Dzięki wyjątkowym właściwością olej może pracować przy zanieczyszczeniu układu niewielkimi ilościami wody.
Oleje maszynowe L-AN otrzymywane są z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Oleje maszynowe L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych.
VELOL M to inhibitowany olej do łożysk płynnego tarcia walcarek stali produkowany na bazie oleju mineralnego oraz pakietu dodatków o charakterze deemulgującym, przeciwpiennym, antyutleniającym i antykorozyjnym.
Olej przemysłowy do osi U przeznaczony jest głównie do smarowania łożysk ślizgowych parowozów, wagonów kolejowych i tramwajowych. Produkt zgodny z PN-61/C-96097.
Olej maszynowy Velol®19 stosuje się do smarowania przelotowego i kąpielowego szybkoobrotowych elementów maszyn włókienniczych, obrabiarek i innych precyzyjnych elementów urządzeń zgodnie z instrukcją smarowania.
Velol D 100 to inhibitowany olej przeznaczony do smarowania ruchomych elementów walcarek dedykowany do łożysk Danieli. Produkowany jest w oparciu o wysokogatunkową mineralną bazę olejową, w swoim składzie zawiera dodatki uszlachetniające podwyższające wytrzymałość filmu smarowego, nie zawiera dodatków typu EP.
Oleje maszynowe L-AN otrzymywane są z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Oleje maszynowe L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych.
Oleje do prowadnic Velol RC 68 stosuje się do smarowania wszystkich rodzajów prowadnic ślizgowych, a w szczególności do smarowania prowadnic ślizgowych poziomych pracujących w umiarkowanych temperaturach i przy umiarkowanych i średnich obciążeniach.
Oleje do prowadnic Velol RC 220 stosuje się do smarowania wszystkich rodzajów prowadnic ślizgowych, a w szczególności do smarowania prowadnic ślizgowych poziomych pracujących w umiarkowanych temperaturach i przy umiarkowanych i średnich obciążeniach.
VELOL P to najwyższej jakości linia olejów obiegowych, powstałych na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i specjalnie dobranych dodatków uszlachetniających. Produkty charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na utlenianie co przekłada się na wydłużone okresy miedzy wymianami przy zachowaniu pełnej ochronę urządzenia w całym okresie eksploatacji.
Olej cylindrowy CL-30 (dawny PN-280) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 290oC.