Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smar LITEN LC EP-1 przeznaczony jest głównie do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, w zakresie temperatur -35 do 160oC,, a także gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występują obciążenia udarowe.
Smar LR jest smarem przeznaczonym do konserwacji lin stalowych różnej konstrukcji w czasie ich produkcji. Nie nadaje się do smarowania lin szybowych wyciągów bębnowych ani do lin wyciągów z kołem pędnym Koepe.
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
Smar LITEN LC EP-1 przeznaczony jest głównie do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, w zakresie temperatur -35 do 160oC,, a także gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występują obciążenia udarowe.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP1 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP2 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Stosuje się go do smarowania łożysk tocznych zakrytych pracujących w temperaturach od -30oC do +150oC, w warunkach wysokich wymagań względem takich własności jak: odporność na utlenianie, ochrona przed korozją, odporność na działanie wody oraz stabilność mechaniczna.
BENTOR 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy od 120°C do 200°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP3 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Greasen EP-23 jest smarem kompleksowym litowym z udziałem dwusiarczku molibdenu (3%). Jest smarem odpornym na działanie wilgoci, pary wodnej oraz słabych kwasów i zasad. Smar jest również odporny na wibracje, wysokie naciski oraz obciążenia uderzeniowe.
Wielofunkcyjny, wysokotemperaturowy smar Greasen Complex 2 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych mechanizmów, również za pomocą centralnych układów smarowania, pracujących w zakresie temperatur od -40°C do 160°C, okresowo do 200°C.
BENTOMOS 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy powyżej 100oC, głównie w zakresie 120-200oC, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu – do około 220oC,