Smary Serii Mobiltemp SHC służą do wielu zastosowań w wysokich temperaturach, a także takich, przy których ważny jest rozruch lub rozruchowy moment obrotowy w niskiej temperaturze. Zapewniają doskonałą trwałość smaru w wysokich temperaturach i umożliwiają przedłużenie okresów pomiędzy ponownym smarowaniem oraz oszczędności energii.
Smar GREASEN SYNTEX HT 2 produkowany jest w oparciu o wysokiej jakości syntetyczny olej bazowy oraz kompleksowy zagęszczacz litowy. Zawiera w swoim składzie dodatki poprawiające własności przeciwzużyciowe, smarnościowe antykorozyjne oraz antyutleniające.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
Smar plastyczny Liten® EP-1 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Smar spożywczy wysokotemperaturowy, odporny na duże naciski. Na bazie oleju półsyntetycznego. Dobra odporność na wilgotne warunki i wysokie temperatury. Nieplamiący, półprzezroczysty smar.
Smar plastyczny Liten® EP-2 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Divinol Lithogrease 000 stosowany jest do smarowania rolek w systemach prowadnic liniowych obrabiarek. Może być również stosowany do smarowania przekładni o dużym obciążeniu mechanicznym.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smar spożywczy wysokotemperaturowy, odporny na duże naciski. Na bazie oleju półsyntetycznego. Dobra odporność na wilgotne warunki i wysokie temperatury. Nieplamiący, półprzezroczysty smar.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.