Wielofunkcyjny, wysokotemperaturowy smar Greasen Complex 2 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych mechanizmów, również za pomocą centralnych układów smarowania, pracujących w zakresie temperatur od -40°C do 160°C, okresowo do 200°C.
Bezparafinowa charakterystyka syntetycznego oleju bazowego, w połączeniu z niskim współczynnikiem trakcji w porównaniu z olejami mineralnymi, zapewnia doskonałą pompowalność w niskich temperaturach, bardzo niski moment obrotowy rozruchu i pracy oraz także może obniżyć temperaturę pracy w strefie obciążenia elementu tocznego łożyska.
Smar Liten® EPX 00 przeznaczony jest do smarowania zamkniętych przekładni zębatych walcowych i stożkowych pracujących w zakresie temperatur od - 20°C do +100°C.
Smar plastyczny Liten® EP-0 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Wysokotemperaturowe smary sulfonianowe HUTPLEX WR przeznaczone są do smarowania elementów maszyn w przemyśle hutniczym, zwłaszcza łożysk rolek klatek walcowniczych oraz innych węzłów tarcia narażonych na działanie wysokich temperatur.
Smar Liten® ŁT-4 2 otrzymywany jest przez zagęszczenie rafinowanego oleju mineralnego mydłem litowym (opartym na –KHS) i uszlachetniany jest pakietem dodatków o działaniu przeciwutleniającym, przeciwrdzewnym i smarnym.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
Stosuje się go do smarowania łożysk tocznych zakrytych pracujących w temperaturach od -30oC do +150oC, w warunkach wysokich wymagań względem takich własności jak: odporność na utlenianie, ochrona przed korozją, odporność na działanie wody oraz stabilność mechaniczna.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP1 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Smar Liten® Premium ŁT-4 EP-3 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń. Odznacza się bardzo wysokimi parametrami trybologicznymi i odpornością na starzenie.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Pasta przewodząca prąd. Do smarowania i ochrony kontaktów elektronicznych (styczniki, przełączniki itp.) Zapobiega wycieraniu, wypalaniu utlenianiu styków. Zalecana do osprzętu trakcji elektrycznych oraz pracy w agresywnym środowisku - np. w galwanizerniach. Do instalacji o napięciu powyżej 15V.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP2 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP2 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Greasen S-EP 00/000 przeznaczony jest przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 450C do +900C
Greasen EP-23 jest smarem kompleksowym litowym z udziałem dwusiarczku molibdenu (3%). Jest smarem odpornym na działanie wilgoci, pary wodnej oraz słabych kwasów i zasad. Smar jest również odporny na wibracje, wysokie naciski oraz obciążenia uderzeniowe.