Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy. Nowoczesna unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów sprzętu rolniczego.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdach, maszynach, urządzeniach pracujących w bardzo trudnych warunkach, do których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji
Przemysłowy olej przekładniowy Shell Omala S2 GX to wysokiej jakości olej przekładniowy z dodatkami przeciwzatarciowymi EP, przeznaczony do użycia w wysokoobciążonych przekładniach przemysłowych.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® 220 pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
Oleje hydrauliczno-przekładniowe Galkop otrzymywane są na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym i przeciwzużyciowym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 68 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol® ATF II D przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron® II D.
Oleje hydrauliczno-przekładniowe Galkop otrzymywane są na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym i przeciwzużyciowym.
Oleje hydrauliczno-przekładniowe Galkop otrzymywane są na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym i przeciwzużyciowym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 220 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® 68 pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 100 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® 100 pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® 680 pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.