Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 320 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® 460 pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 220 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® CLP 460 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdach, maszynach, urządzeniach pracujących w bardzo trudnych warunkach, do których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PE 150 produkowane są na bazie polialfaolefin (PAO) i estrów oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy bardzo wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PE 220 produkowane są na bazie polialfaolefin (PAO) i estrów oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy bardzo wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PE 320 produkowane są na bazie polialfaolefin (PAO) i estrów oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy bardzo wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PAG 460 produkowane są na bazie polialkilenoglikoli. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy ekstremalnie wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PAG 150 produkowane są na bazie polialkilenoglikoli. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy ekstremalnie wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PAG 320 produkowane są na bazie polialkilenoglikoli. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy ekstremalnie wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PE 460 produkowane są na bazie polialfaolefin (PAO) i estrów oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy bardzo wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Syntetyczne oleje do przekładni przemysłowych Transgear PAG 220 produkowane są na bazie polialkilenoglikoli. Opracowane zostały specjalnie do pracy przy ekstremalnie wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
Olej Hipol® ATF II E przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron® II E.
Olej Hipol® 6 przeznaczony jest do smarowania przekładni ciągników rolniczych, zarówno w okresie letnim, jak i zimowym, zgodnie z instrukcją obsługi ciągnika. Olej może być również wykorzystywany w układach hydrauliki siłowej ciągników oraz maszyn współpracujących, np. ładowarka czołowa, przyczepa-wywrotka, itp.
Mineralny olej przeznaczony do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych, do których zalecany jest olej w klasie GL-5 wg API, pracujących w bardzo trudnych warunkach, posiada doskonałe własności użytkowe zapewniając maksymalną ochronę przed zużyciem mechanicznym.