Orlen Transol SP 150 beczka 205L: Oleje przekładniowe przemysłowe

Orlen Transol SP 150 beczka 205L

Orlen Transol SP 150 205L
EAN: 5901001776381

Nowy produkt

Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.

(2 333,65 zł netto)

2 870,39 zł

Przemysłowy olej przekładniowy

Orlen Transol SP 150

Opakowanie 205L oryginalnego oleju (beczka).

orlen-transol-150-205l-olej-przekladniow

Specyfikacja

Jakość:ISO 12925-1 CKD

Lepkość:ISO VG: 150

Opis Produktu

Pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, posiadają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.

Charakteryzują się:

• zabezpieczają poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed zawyżonym zużyciem mechanicznym w trakcie eksploatacji,

• chronią przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,

• dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwiają długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich atrybutów,

• zastosowane dodatki przeciwpienne oraz demulgujące zapobiegają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej.

Zastosowanie

Przeznaczone są do smarowania średnioobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np.

• urządzeń walcowniczych w hutnictwie,

• maszyn budowlanych,

• maszyn pracujących w cementowniach,

• podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym,

• w obrabiarkach,

• w przekładniach turbin parowych i gazowych,

• w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 120oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (oleje zawierają dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metali nieżelaznych) oraz demulgujących.

Oleje Transol® SP 150 mogą być stosowane w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również gdy urządzenia narażone są na zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).

Normy, aprobaty, specyfikacje

Spełnia wymagania:
DIN 51517 cz. 3 CLP

ISO 6743-6 L-CKD

US Steel 224
AGMA/ANSI 9005-E02

Parametry fizyko-chemiczne

Wartości typowe:

Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C: 152mm2/s

​Lepkość kinematyczna w 100 °C: 11,2 mm2/s

Wskaźnik lepkości: 99

Temperatura płynięcia: -230C

Temperatura zapłonu: 2320C

Działanie korodujące w płytce miedzianej, 3h/1200C, stopień korozji: 1b  wzorce

Odporność na emulgowanie, czas rozwarstwienia się emulsji olej-woda: 25 min

Własności smarne / wskaźnik zużycia pod obciążeniem / obciążenie zespawania: 47 250 daN kG

Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż: 12

OSTRZEŻENIE: Wyżej wymienione wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.

kontakt.jpg

 

Dodaj opinię!

Orlen Transol SP 150 beczka 205L

Orlen Transol SP 150 beczka 205L

Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.

PodobneProdukty