Smar GREASEN SYNTEX HT 2 produkowany jest w oparciu o wysokiej jakości syntetyczny olej bazowy oraz kompleksowy zagęszczacz litowy. Zawiera w swoim składzie dodatki poprawiające własności przeciwzużyciowe, smarnościowe antykorozyjne oraz antyutleniające.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
Smar plastyczny Liten® EP-1 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Smar plastyczny Liten® EP-2 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Divinol Lithogrease 000 stosowany jest do smarowania rolek w systemach prowadnic liniowych obrabiarek. Może być również stosowany do smarowania przekładni o dużym obciążeniu mechanicznym.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
Wielofunkcyjny, wysokotemperaturowy smar Greasen Complex 2 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych mechanizmów, również za pomocą centralnych układów smarowania, pracujących w zakresie temperatur od -40°C do 160°C, okresowo do 200°C.
Smar Liten® EPX 00 przeznaczony jest do smarowania zamkniętych przekładni zębatych walcowych i stożkowych pracujących w zakresie temperatur od - 20°C do +100°C.
Smar plastyczny Liten® EP-0 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Smar Liten® ŁT-4 2 otrzymywany jest przez zagęszczenie rafinowanego oleju mineralnego mydłem litowym (opartym na –KHS) i uszlachetniany jest pakietem dodatków o działaniu przeciwutleniającym, przeciwrdzewnym i smarnym.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
Stosuje się go do smarowania łożysk tocznych zakrytych pracujących w temperaturach od -30oC do +150oC, w warunkach wysokich wymagań względem takich własności jak: odporność na utlenianie, ochrona przed korozją, odporność na działanie wody oraz stabilność mechaniczna.
Smar Liten® Premium ŁT-4EP1 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń.
Smar Liten® Premium ŁT-4 EP-3 jest smarem litowym kompleksowym przeznaczonym do smarowania różnorodnych węzłów tarcia pracujących w temperaturach od -30°C do +140°C w warunkach średnich obciążeń. Odznacza się bardzo wysokimi parametrami trybologicznymi i odpornością na starzenie.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego