Brak dostawców
orlen Transol SP 150 20L EAN: 5901001764234
Nowy produkt
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Orlen Transol SP 150 kanister 20L
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Opakowanie 20L oryginalnego oleju (kanister).
Jakość:ISO 12925-1 CKD
Lepkość:ISO VG: 150
Pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, posiadają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.
Charakteryzują się:
• zabezpieczają poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed zawyżonym zużyciem mechanicznym w trakcie eksploatacji,
• chronią przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,
• dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwiają długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich atrybutów,
• zastosowane dodatki przeciwpienne oraz demulgujące zapobiegają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej.
Przeznaczone są do smarowania średnioobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np.
• urządzeń walcowniczych w hutnictwie,
• maszyn budowlanych,
• maszyn pracujących w cementowniach,
• podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym,
• w obrabiarkach,
• w przekładniach turbin parowych i gazowych,
• w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 120oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (oleje zawierają dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metali nieżelaznych) oraz demulgujących.
Oleje Transol® SP 150 mogą być stosowane w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również gdy urządzenia narażone są na zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).
Spełnia wymagania:
DIN 51517 cz. 3 CLP
ISO 6743-6 L-CKD
US Steel 224
AGMA/ANSI 9005-E02
Wartości typowe:
Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C: 152mm2/s
Lepkość kinematyczna w 100 °C: 11,2 mm2/s
Wskaźnik lepkości: 99
Temperatura płynięcia: -230C
Temperatura zapłonu: 2320C
Działanie korodujące w płytce miedzianej, 3h/1200C, stopień korozji: 1b wzorce
Odporność na emulgowanie, czas rozwarstwienia się emulsji olej-woda: 25 min
Własności smarne / wskaźnik zużycia pod obciążeniem / obciążenie zespawania: 47 250 daN kG
Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż: 12
OSTRZEŻENIE: Wyżej wymienione wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.
Orlen Transol SP 150 kanister 20L
Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.
* Pola wymagane
lub Anuluj