Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdach, maszynach, urządzeniach pracujących w bardzo trudnych warunkach, do których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
Oleje hydrauliczne Hydrol® L-HM/HLP do hydrostatycznych układów hydraulicznych produkowane są w oparciu o wysokojakościowe mineralne oleje bazowe oraz pakiet dodatków uszlachetniających poprawiających własności przeciwzużyciowe, przeciwkorozyjne. Olej konfekcjonowany w naszej firmie.
Wielofunkcyjny, wysokotemperaturowy smar Greasen Complex 2 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych mechanizmów, również za pomocą centralnych układów smarowania, pracujących w zakresie temperatur od -40°C do 160°C, okresowo do 200°C.
Smar Liten® EPX 00 przeznaczony jest do smarowania zamkniętych przekładni zębatych walcowych i stożkowych pracujących w zakresie temperatur od - 20°C do +100°C.
Oleje hydrauliczne Hydrol® L-HM/HLP do hydrostatycznych układów hydraulicznych produkowane są w oparciu o wysokojakościowe mineralne oleje bazowe oraz pakiet dodatków uszlachetniających poprawiających własności przeciwzużyciowe, przeciwkorozyjne.
Olej Pneumatic VG 100 przeznaczony jest do smarowania wysoko obciążonych udarowych narzędzi pneumatycznych takich jak wiertnice, młoty pneumatyczne, wiertarki udarowe itp.
Smar plastyczny Liten® EP-0 produkowany jest w oparciu o rafinowany olej mineralny o lepkości około 150 mm2 w temperaturze 40°C, mydła litowe kwasu 12-hydroksystearynowego oraz pakiet dodatków polepszających własności smarne, przeciwutleniające i przeciwkorozyjne gotowego smaru.
Wysokotemperaturowe smary sulfonianowe HUTPLEX WR przeznaczone są do smarowania elementów maszyn w przemyśle hutniczym, zwłaszcza łożysk rolek klatek walcowniczych oraz innych węzłów tarcia narażonych na działanie wysokich temperatur.
Smar Liten® ŁT-4 2 otrzymywany jest przez zagęszczenie rafinowanego oleju mineralnego mydłem litowym (opartym na –KHS) i uszlachetniany jest pakietem dodatków o działaniu przeciwutleniającym, przeciwrdzewnym i smarnym.
Oleje hydrauliczne Hydrol® L-HM/HLP do hydrostatycznych układów hydraulicznych produkowane są w oparciu o wysokojakościowe mineralne oleje bazowe oraz pakiet dodatków uszlachetniających poprawiających własności przeciwzużyciowe, przeciwkorozyjne.
Olej FORMEX Q przeznaczony jest do smarowania form stalowych w produkcji prefabrykatów betonowych i żelbetowych, a także do deskowań stalowych i drewnianych w budownictwie. Produkt może być nanoszony poprzez natrysk, wałek lub pędzel.
Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody.
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
Przeznaczony jest do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, przyczep, motocykli, wózków akumulatorowych, itp. zgodnie z instrukcjami obsługi pojazdów. DOT-3 jest wysokiej jakości płynem hamulcowym przeznaczonym do stosowania w pojazdach o układach hamulcowych i sprzęgłowych średnio obciążonych.
Stosuje się go do smarowania łożysk tocznych zakrytych pracujących w temperaturach od -30oC do +150oC, w warunkach wysokich wymagań względem takich własności jak: odporność na utlenianie, ochrona przed korozją, odporność na działanie wody oraz stabilność mechaniczna.