Molykote HP-300 500g Smar fluorowy - Egrando.pl

Szukasz Yanosika z dożywotnią transmisją?      Mamy go! KLIKNIJ TUTAJ

Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT 

Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ

Molykote HP-300 500g Smar fluorowy

hp300_500g
EAN: 5413278349910

Nowy produkt

Fluorowy smar zapewniający wyjątkowe właściwości w ekstremalnych warunkach. Zaprojektowany do używania w szerokim zakresie temperatur i wysoko-ciśnieniowych operacji. Przykładowe zastosowanie: smarowanie łożysk i prowadnic pieców, suszarń, do malarni, prowadnic ślizgowych, rolek prowadzących i napędów łańcuchowych, przekładni otwartych i zamkniętych.

(2 669,35 zł netto)

3 283,30 zł Brutto

Wysokotemperaturowy smar fluorowyzero.gif

MOLYKOTE HP-300 500g

molycote1.jpg

CECHY PRODUKTU:
Fluorowy smar zapewniający wyjątkowe właściwości w ekstremalnych warunkach.
- Niskie ciśnienie parowania (bazy olejowej)
- Znakomita odporność na związki chemiczne i na rozpuszczanie
- Wybitna stabilność w wysokich temperaturach
- Dobra kompatybilność z elastomerami i plastikami
- Zdolność do pracy w niskich temperaturach

ZASTOSOWANIE:
Zaprojektowany do używania w szerokim zakresie temperatur i/lub wysoko-ciśnieniowych operacji, takich jakie występują podczas produkcji półprzewodników.

NORMY i PARAMETRY:
Olej perfluoropolieterowy (PFPE); Politetrafluoroetylenowy (PTFE) zagęszczacz
Zakres temperatur - Stałe: od -35 do +250°C; Krótkotrwale: od -65 do +280°C.
Opakowanie: pojemnik 500g.

TYPOWE ZASTOSOWANIA SMARU HP-300:

Smarowanie łożysk i prowadnic pieców, suszarń, do malarni, łożysk i prowadnic ślizgowych, rolek prowadzących i napędów łańcuchowych, przekładni otwartych i zamkniętych, przewodów sterowniczych w osłonkach (linki), uszczelek i wałów elastycznych, urządzenia do pakowania w przemyśle spożywczym, urządzenia biurowe w tym drukarki laserowe, faxy, łożyska, uszczelki i elementy ruchome systemów próżniowych oraz węzły tarcia w branży elektronicznej.
W przemyśle samochodowym smar używany jest do regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego, przy zaworach elektrycznych i zaworach dławiących, czujniki poduszek powietrznych i spalin, zawory recyrkulacji EVAP.

DODATKOWE MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA:
Łożyska zwykłe, liniowe i ślizgowe, klimatyzacja i zawory ciśnienia pokładowego na statkach powietrznych, mechaniczne elementy kamer CCTV, mikroskop skaningowy, dyski komputerów.
O-ringi w sprzęcie farmaceutycznym, smar do łożyska w środowiskach chloru i w silnych utleniaczach.


banner_aukcje_najlepszy.gif




kontakt.jpg