Szukasz Yanosika z dożywotnią transmisją? Mamy go! KLIKNIJ TUTAJ
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT
Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
mobilgrease28_400g EAN: 0071924459427
Nowy produkt
Bezparafinowa charakterystyka syntetycznego oleju bazowego, w połączeniu z niskim współczynnikiem trakcji w porównaniu z olejami mineralnymi, zapewnia doskonałą pompowalność w niskich temperaturach, bardzo niski moment obrotowy rozruchu i pracy oraz także może obniżyć temperaturę pracy w strefie obciążenia elementu tocznego łożyska.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Mobilgrease 28 to najwyższej jakości, wysokotemperaturowy smar typu AW zaprojektowany w celu połączenia unikalnych cech syntetycznego poli-alfa-olefinowego oleju bazowego (PAO) z zagęszczaczem bentonitowym (nie zawierającym mydeł).
Bezparafinowa charakterystyka syntetycznego oleju bazowego, w połączeniu z niskim współczynnikiem trakcji w porównaniu z olejami mineralnymi, zapewnia doskonałą pompowalność w niskich temperaturach, bardzo niski moment obrotowy rozruchu i pracy oraz także może obniżyć temperaturę pracy w strefie obciążenia elementu tocznego łożyska.
Zagęszczacz bentonitowy zapewnia doskonałą stabilność przy wysokich temperaturach, zaś Mobilgrease 28 posiada wysoką temperature kroplenia 260ºC. Ponadto jest on odporny na wymywanie wodą, zapewnia doskonałą zdolność obciążeniową, zmniejsza opór tarcia oraz zapobiega nadmiernemu zużyciu.
Testy pokazują, że Mobilgrease 28 zapobiega utlenianiu ciernemu (zużycie ciernokorozyjne, fretting) oraz smaruje elementy toczne łożysk w warunkach wysokich prędkości i temperatur. Wykazuje on także zdolność smarowania znacznie obciążonych mechanizmów ślizgowych, takich jak dźwigniki śrubowe klap skrzydłowych. Jego konsystencja mieści się pomiędzy smarem NLGI nr 1 i nr 2.
Mobilgrease 28 jest zgodny z poziomem jakości ustalonym w amerykańskich specyfikacjach wojskowych MIL-G-81322E (ogólne zastosowanie – lotnictwo) oraz jest zatwierdzony dla amerykańskich specyfikacji wojskowych DOD-G-24508A (Marynarka) dla pomocniczych maszyn pokładowych. Może być oznaczany amerykańskim symbolem wojskowym WTR oraz symbolem NATO G-395.
Mobilgrease 28 wybierany jest do zastosowań militarnych na całym świecie przez ponad 30 lat od czasu wprowadzenia na rynek. Ten wiodący produkt oparty jest na syntetycznych olejach bazowych PAO, które zostały opracowane przez dział badawczo-rozwojowy naszej firmy, co przełożyło się na wyjątkowo skuteczne działanie nie tylko smarów, ale także innych środków smarujących .
Mobilgrease 28 należy do rodziny produktów Mobil powstałych na bazie PAO, rozpoznawanych i docenianych na całym świecie za ich innowacyjność i wyjątkowe działanie.
Te syntetyczne produkty na bazie molekuł oleju PAO, opracowane po raz pierwszy przez naszych specjalistów, są symbolem nieustannego zaangażowania naszej firmy w korzystanie z zaawansowanych technologii i wprowadzanie na rynek produktów o najwyższej jakości.
Głównym czynnikiem w opracowywaniu produktu Mobilgrease 28 były bliskie kontakty z kluczowymi producentami sprzętu, których celem było zapewnienie optymalnego działania nowego asortymentu produktów przeznaczonych dla nieustannie rozwijającego się rynku rozwiązań technologicznych w lotnictwie.
Współpraca z producentami sprzętu potwierdziła wyniki testów przeprowadzonych w naszych firmowych laboratoriach w zakresie wyjątkowo dobrych wyników osiąganych w pracy ze smarem Mobilgrease 28.
Szczególnie ważną cechą smarów lotniczych jest odporność na naprężanie w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewniając doskonały rozruch i niski moment obrotowy przy niskich temperaturach. Aby połączyć te cechy, nasi specjaliści od formuły produktu zdecydowali się na oryginalne syntetyczne oleje bazowe dla Mobilgrease 28 ze względu na ich wyjątkową odporność na ciepło/utlenianie oraz doskonałe właściwości w niskich temperaturach.
Specjaliści zdecydowali się na oryginalny pakiet dodatków uszlachetniających, który mógłby zmaksymalizować korzyści wynikające z syntetycznych olejów bazowych.
Mobilgrease 28 spełnia kluczowe specyfikacje dotyczące lotnictwa wojskowego i komercyjnego oraz wyrobił sobie doskonałą reputację w zakresie działania i niezawodności pośród użytkowników na całym świecie. Mobilgrease 28 zapewnia następujące zalety i potencjalne korzyści:
Własności | Zalety i potencjalne korzyści |
Wysoki wskaźnik lepkości i brak parafin w olejach bazowych | Bardzo szeroki zakres temperatur – doskonałe działanie w niskich i wysokich temperaturach Doskonała ochrona filmu smarnegoj w wysokich temperaturach Minimalny opór na rozruch w bardzo niskich temperaturach |
Olej bazowy o niskiej trakcji | Niskie tarcie ślizgowe oraz zmniejszone tworzenie się ciepła Możliwość oszczędzania energii |
Doskonałe zabezpieczenie przed zużyciem ciernokorozyjnym i korozją | Doskonała ochrona łożysk, zwiększona żywotność łożyska i mniejsze koszty wymiany łożyska |
Właściwości EP | Unikanie nadmiernego zużycia, nawet przy obciążeniu udarowym |
Wysoka stabilność termiczna i utleniania | Wydłużona przerwa przed kolejnym smarowaniem |
Wyjątkowa odporność na wymywanie wodą | Utrzymuje doskonałe działanie smaru przy niekorzystnej pogodzie oraz w innych warunkach działania wody |
Kompatybilność z innymi smarami na bazie oleju mineralnego | Pozwala uniknąć skomplikowanych procedur związanych z przejściem z produktów mineralnych, jednakże pełna wymiana smaru jest wymagana w celu zapewnienia wszystkich korzyści |
Mobilgrease 28 został zaprojektowany w celu smarowania łożysk ślizgowych i tocznych przy małych i dużych prędkościach, wypustów, śrub, przekładni ślimakowych oraz innych mechanizmów, gdzie wymagana jest redukcja tarcia, niskie zużycie i niskie straty smaru. Zalecany zakres temperatur eksploatacyjnych to -55° do 180°C, z zachowaniem odpowiednich okresów dosmarowania.
Mobilgrease 28 spełnia poziom jakości specyfikacji wojskowych MIL-G-81322D dla szerokiego zakresu temperatur w lotnictwie oraz zatwierdzony jest zgodnie z DOD-G-24508A do zastosowań w marynarce.
Specjalne wojskowe i cywilne zastosowania w lotnictwie to:
- Mocowanie kół podwozia
- Systemy sterowania, dźwigniki śrubowe, serwomotory, siłowniki, silniki z zamkniętymi łożyskami i łożyska wahliwe
- Łożyska wirnika śmigłowca w samolotach i pomocniczych maszynach pokładowych na okrętach
- Może być także używany, gdzie stosowane są zastępcze specyfikacje MIL-G-81322 (WP), MIL-G-7711A, MIL-G-3545B i MIL-G-25760A
Mobilgrease 28 jest także zalecany do smarowania przemysłowego, włączając łożyska kulkowe lub toczne zamknięte lub wymienne, gdzie występują ekstremalne temperatury, wysokie prędkości lub odporność na wymywanie wodą. Typowe zastosowania to między innymi:
-Łożyska przenośników
- Małe łożyska alternatora pracujące w temperaturach około 177°C
Wysokoobrotowe, miniaturowe łożyska kulkowe oraz łożyska, gdzie problemy powodowane są przez ruch wahadłowy, wibracje i zużycie ciernokorozyjne.
Spełnia następujące normy producenckie i przemysłowe: | Mobilgrease 28 |
Poziom jakości USDA H-2 | X |
Posiada dopuszczenia następujących producentów: | Mobilgrease 28 |
DOD-G-24508 A Poprawka 1 | X |
Zalecany również do użytku w aplikacjach wymagających | Mobilgrease 28 |
MIL-G-81322(WP) | X |
MIL-G-7711A | X |
MIL-G-25760A | X |
Dopuszczenia wojskowe | Mobilgrease 28 |
Mil-G-81322E – poziom jakości | X |
Mobilgrease 28 | |
Klasa konsystencji NLGI | 1,5 |
Rodzaj zagęszczacza | Bentonit |
Kolor | czerwony |
Penetracja robocza, 25ºC, ASTM D 217 | 280 |
Temp kroplenia, °C, ASTM D 2265 | 310 |
Lepkość oleju bazowego, ASTM D 445 | |
cSt w temp. 40ºC | 29,3 |
Niskotemp. Moment obrotowy w temp. -54ºC | |
Rozruchowy, g-cm | 10000 |
Roboczy, g-cm | 1000 |
Penetracja robocza, FTM 313, X100,000, otwory 1/16 cala, mm/10 | 320 |
Wydzielanie oleju, 30 h w temp. 177ºC, ASTM D 6184, % obj. | 2,5 |
Utrata masy przez odparowanie, ASTM D 2595, 22 h w temp. 177ºC, % obj. | 5,2 |
Korozja na miedzi, ASTM D 130, po 24 godz. W temp. 100°C | 1B |
Aparat czterokulowy, ASTM D 2266, średnica skazy,mm | 0,5 |
Nośność, ASTM D 2596, Wskaźnik zużycia pod obciążeniem, kgf | 44 |