Olej Hipol® 6 przeznaczony jest do smarowania przekładni ciągników rolniczych, zarówno w okresie letnim, jak i zimowym, zgodnie z instrukcją obsługi ciągnika. Olej może być również wykorzystywany w układach hydrauliki siłowej ciągników oraz maszyn współpracujących, np. ładowarka czołowa, przyczepa-wywrotka, itp.
Greasen S-EP 00/000 przeznaczony jest przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 450C do +900C
Oleje do tłokowych sprężarek powietrza CORALIA L-DAB otrzymywane są z przeróbki ropy naftowej, zawierają w swoim składzie dodatki bezpopiołowe lub niskopopiołowe o działaniu przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym.
Greasen EP-23 jest smarem kompleksowym litowym z udziałem dwusiarczku molibdenu (3%). Jest smarem odpornym na działanie wilgoci, pary wodnej oraz słabych kwasów i zasad. Smar jest również odporny na wibracje, wysokie naciski oraz obciążenia uderzeniowe.
Olej do obróbki metali, głównie skrawaniem Emulgol ES-12. Wysokowydajny koncentrat. Wodna emulsja chłodząco-smarującej stosowana jest przy obróbce metali.
HYDROL L-HL do hydrostatycznych układów hydraulicznych produkowane są w oparciu o wysokojakościowe mineralne oleje bazowe oraz pakiet dodatków uszlachetniających poprawiających własności przeciwkorozyjne i przeciwutleniające.
BENTOR 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy od 120°C do 200°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
Smar Liten® EPX-00 to półpłynny smar litowy, produkowany na bazie oleju mineralnego. Przeznaczony jest do smarowania zamkniętych przekładni zębatych walcowych i stożkowych pracujących w zakresie temperatur od -20°C do +100°C.
Wysokotemperaturowe smary sulfonianowe HUTPLEX HV to wysoce adhezyjne smary EP przeznaczone do smarowania elementów maszyn w przemyśle górniczym, hutniczym, ciężkim oraz morskim, zwłaszcza do węzłów tarcia narażonych na wysokie obciążenia udarowe i niskie momenty obrotowe pracujących w wysokim zapyleniu, w warunkach narażenia na wodę i solankę.
Olej maszynowy niskokrzepnący L-AN Z 46 otrzymywany jest z rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej i dodatków obniżających temperaturę krzepnięcia.
Mineralny olej przeznaczony do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych, do których zalecany jest olej w klasie GL-5 wg API, pracujących w bardzo trudnych warunkach, posiada doskonałe własności użytkowe zapewniając maksymalną ochronę przed zużyciem mechanicznym.
Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy. Nowoczesna unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów sprzętu rolniczego.
Olej do urządzeń pneumatycznych Pneumatic VG 32 przeznaczony jest do smarowania urządzeń z napędem pneumatycznym, np. zszywacze tapicerskie, wiertarki, klucze monterskie, itp., wymagających smarowania wewnętrznych elementów ruchomych.
Olej do różnych celów H-1 wytwarzany jest w oparciu o rafinowaną, mineralną bazę olejową, zestaw emulgatorów specyficznych dla cieczy trudnopalnych oraz dodatki antykorozyjne.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
Oleje maszynowe L-AN otrzymywane są z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Oleje maszynowe L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych.
Olej maszynowy niskokrzepnący L-AN Z 68 otrzymywany jest z rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej i dodatków obniżających temperaturę krzepnięcia.
Olej cylindrowy CL-30 (dawny PN-280) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 290oC.