Orlen Transol SP 150 mauzer 1000L: Oleje przekładniowe przemysłowe

Szukasz Yanosika z dożywotnią transmisją?      Mamy go! KLIKNIJ TUTAJ

Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT

Orlen Transol SP 150 Mauzer 1000L

QFS527Z10
EAN: 5901001232481

Nowy produkt

Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 150 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.

Na zamówienie, 2-7 dni roboczych.

(19 502,16 zł netto)

23 987,66 zł Brutto

Przemysłowy olej przekładniowy

Orlen Transol SP 150

Opakowanie 1000L oryginalnego oleju (mauzer).

orlen-olej-separacyjny-mauzer-1000l.jpg

Specyfikacja

Jakość:ISO 12925-1 CKD

Lepkość:ISO VG: 150

Opis Produktu

Pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, posiadają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.

Charakteryzują się:

• zabezpieczają poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed zawyżonym zużyciem mechanicznym w trakcie eksploatacji,

• chronią przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,

• dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwiają długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich atrybutów,

• zastosowane dodatki przeciwpienne oraz demulgujące zapobiegają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej.

Zastosowanie

Przeznaczone są do smarowania średnioobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np.

• urządzeń walcowniczych w hutnictwie,

• maszyn budowlanych,

• maszyn pracujących w cementowniach,

• podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym,

• w obrabiarkach,

• w przekładniach turbin parowych i gazowych,

• w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 120oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (oleje zawierają dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metali nieżelaznych) oraz demulgujących.

Oleje Transol® SP 150 mogą być stosowane w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również gdy urządzenia narażone są na zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).

Normy, aprobaty, specyfikacje

Spełnia wymagania:
DIN 51517 cz. 3 CLP

ISO 6743-6 L-CKD

US Steel 224
AGMA/ANSI 9005-E02

Parametry fizyko-chemiczne

Wartości typowe:

Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C: 152mm2/s

​Lepkość kinematyczna w 100 °C: 11,2 mm2/s

Wskaźnik lepkości: 99

Temperatura płynięcia: -230C

Temperatura zapłonu: 2320C

Działanie korodujące w płytce miedzianej, 3h/1200C, stopień korozji: 1b  wzorce

Odporność na emulgowanie, czas rozwarstwienia się emulsji olej-woda: 25 min

Własności smarne / wskaźnik zużycia pod obciążeniem / obciążenie zespawania: 47 250 daN kG

Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż: 12

OSTRZEŻENIE: Wyżej wymienione wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.

kontakt.jpg

 

Pojemność opakowania~1000 litrów
Klasa jakościCKC/CKD
Lepkość w 40°C150
Typ oleju lub smaruPrzekładniowy
ProducentOrlen Oil

PodobneProdukty