Orlen Transol SP 1000 mauzer 1000L: Oleje przekładniowe przemysłowe

Szukasz Yanosika z dożywotnią transmisją?      Mamy go! KLIKNIJ TUTAJ

Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT 

Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ

Orlen Transol SP 1000 Mauzer 1000L

Orlen Transol SP 1000 1000L

Nowy produkt

Oleje do przekładni przemysłowych Transol® SP 1000 otrzymywane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, zawierają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz pakiet dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, deemulgującym.

Na zamówienie , 2- 7 dni roboczych.

(19 724,93 zł netto)

24 261,66 zł Brutto

Przemysłowy olej przekładniowy

Orlen Transol SP 1000

Opakowanie 1000L oryginalnego oleju (mauzer).

orlen-olej-separacyjny-mauzer-1000l.jpg

Specyfikacja

Jakość:ISO 12925-1 CKC/CKD

Lepkość:ISO VG: 1000

Opis Produktu

Pozyskiwane są z selektywnie rafinowanych olejów mineralnych, posiadają bezołowiowe dodatki poprawiające własności smarne (typu siarka-fosfor) oraz zbiór dodatków o działaniu przeciwkorozyjnym, podwyższającym odporność na utlenianie, przeciwpiennym, demulgującym.

Charakteryzują się:

• zabezpieczają poszczególne części przekładni, tj. koła zębate, łożyska toczne i ślizgowe, przed zawyżonym zużyciem mechanicznym w trakcie eksploatacji,

• chronią przed korozją elementy konstrukcyjne przekładni wykonane ze stali i metali nieżelaznych przed chemicznym oddziaływaniem aktywnych składników oleju oraz produktów jego utleniania,

• dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej umożliwiają długotrwałą pracę w podwyższonych temperaturach bez utraty swoich atrybutów,

• zastosowane dodatki przeciwpienne oraz demulgujące zapobiegają obniżeniu własności smarnych oleju wskutek tworzenia się trwałej piany oraz emulsji olejowo-wodnej.

Zastosowanie

Przeznaczone są do smarowania średnioobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np.

• urządzeń walcowniczych w hutnictwie,

• maszyn budowlanych,

• maszyn pracujących w cementowniach,

• podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym,

• w obrabiarkach,

• w przekładniach turbin parowych i gazowych,

• w maszynach stosowanych w przemyśle papierniczym oraz w innych urządzeniach, w temperaturach do 120oC, wymagających użycia olejów o zwiększonej wytrzymałości warstwy smarnej na obciążenie (oleje zawierają dodatki EP - Extreme Pressure), dobrej stabilności termooksydacyjnej przy zastosowaniu w wyższych temperaturach i dobrych właściwościach przeciwkorozyjnych (względem żelaza i metali nieżelaznych) oraz demulgujących.

Oleje Transol® SP 1000 mogą być stosowane w przypadkach, gdy przekładnie narażone są na agresywne działanie środowiska (para wodna, gazy korozyjne), jak również gdy urządzenia narażone są na zmienne temperatury otoczenia (dźwigi, wciągarki, itp.).

Normy, aprobaty, specyfikacje

Spełnia wymagania:
PN-90/C-96056,
DIN 51517 cz. 3,
US Steel 224,
AGMA/ANSI 9005-E02
ISO 12925-1 CKC/CKD

Parametry fizyko-chemiczne

Wartości typowe:

Lepkość kinematyczna w temperaturze 400C: 980 mm2/s

Wskaźnik lepkości: 94

Temperatura płynięcia: -120C

Temperatura zapłonu: 2500C

Działanie korodujące w płytce miedzianej, 3h/1200C, stopień korozji: 1b  wzorce

Odporność na emulgowanie, czas rozwarstwienia się emulsji olej-woda: 40 min

Własności smarne / wskaźnik zużycia pod obciążeniem / obciążenie zespawania: 51 315 daN kG

Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż: 12

OSTRZEŻENIE: Wyżej wymienione wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.

kontakt.jpg

 

PodobneProdukty