Szukasz Yanosika z dożywotnią transmisją? Mamy go! KLIKNIJ TUTAJ
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami! KONTAKT
Koncentraty chłodziw obróbczych Quakercool w nowych cenach - szybka dostawa prosto od importera ZOBACZ OFERTĘ
Shell Turbo T 68 20L
Nowy produkt
Oleje turbinowe odporne na utlenianie i temperaturę, do turbin parowych, wodnych, gazowych i turbosprężarek.
Chwilowy brak w magazynie
Oferta dotyczy zakupu 20 L oryginalnego oleju.
Shell Turbo T 68 to doskonałej jakości olej turbinowy. Produkt oferuje większą wydajność i spełnianie wymagań stawianych przez najnowocześniejsze systemy turbin parowych i nisko obciążone turbiny gazowe, które nie wymagają dodatkowej ochrony przeciwzużyciowej dla skrzyni biegów. Seria olejów Shell Turbo T zawiera wysokiej jakości hydrorafinowane oleje bazowe i bezcynkowe dodatki zapewniające doskonałą stabilność oksydacyjna, ochronę przed rdzą i korozją, niskie pienienie i doskonałą deemulgacje.
Produkt sprzedajemy w oryginalnym opakowaniu producenta z plombami.
- Wysoka odporność na utlenianie.
- Wysoka odporność na pienienie i szybkie uwalnianie powietrza.
- Znakomite zdolności oddzielania wody.
- Optymalne zabezpieczenie przed korozją i rdzewieniem.
- Olej jest odporny na reakcje z amoniakiem.
- Przemysłowe turbiny parowe i nisko obciążone turbiny gazowe nie wymagające stosowania olejów z dodatkami przeciwzużyciowymi.
- Smarowanie turbin hydroelektrycznych.
- Inne zastosowania wymagające wykorzystania olejów o dobrych właściwościach antykorozyjnych i wysokiej odporności na utlenianie.
- Odśrodkowe i osiowe, dynamiczne turbosprężarki i pompy, w których polecane jest stosowanie olejów typu R&O lub olejów turbinowych.
DIN 51 515 cz. 1 i 2; ISO 8068; Siemens TLV 9013 04,Siemens TLV 9013 05; Alstom HTGD 90-117; MAN Turbo SP 079984 D0000 E99; Cincinnati P38, Turbo P-32,P-55, Turbo T-46, P-54, Turbo T-68; General Electric GEK 28143B - typ I (ISO VG 32), GEK 28143b - typ II (ISO VG46), 46506E, SIEMENS 21T0591& PD-55125Z3, SOLARES 9-224 W klasa II; GEC Alstom NBA P50001; JISK-2213 typ 2; BS 489-1999; ASTM D 4304 typ I; SkodaTp 0010P/97 w silnikach parowych.