Oferta dotyczy zakupu 1 kg oryginalnej pasty montażowej
Pasta montażowa i docierająca o ekstremalnie niskim współczynniku tarcia.
ZASTOSOWANIE: Pasta montażowa i docierająca zawierająca mieszaninę stałych składników smarnych na bazie dwusiarczku molibdenu. Wysoka odporność na naciski, ekstremalnie niski współczynnik tarcia, przeciwdziała korozji ciernej, wżerom i drganiom ciernym, doskonałe właściwości adhezyjne (w formie aerozolu niesieciującego - jeśli jest takie zapotrzebowanie), dostarcza bezpiecznego smarowania, ułatwia demontaż. Montaż i docieranie łożysk poprzecznych, powierzchni ślizgowych, wrzecion, przekładni, połączeń wciskowych, łożysk tocznych, zębatek i kołnierzy.
WŁAŚCIWOŚCI: - Bardzo wysoka odporność na naciski - Bardzo niski współczynnik tarcia, - Przeciwdziała korozji ciernej, zacieraniu oraz drganiom ciernym - Dobre właściwości adhezyjne (w formie aerozolu nie wymaga wcierania) - Zapewnia smarowanie awaryjne - Ułatwia demontaż
O NAS: Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży olejów, smarów, chłodziw oraz płynów eksploatacyjnych do zastosowań w przemyśle oraz motoryzacji. W dystrybucji posiadamy produkty krajowe oraz importowe. Dzięki bogatej ofercie możemy zaproponować środki dedykowane dla danych maszyn a także zamienniki produktów dotychczas stosowanych.
Oferujemy również profesjonalne wsparcie wykwalifikowanej załogi. W przypadku braku pewności jaki środek byłby odpowiedni dla konkretnego urządzenia zachęcamy do kontaktu - z pewnością pomożemy. Odpowiadamy na wszystkie zapytania.
Kupując u nas nie zawiedziesz się: - szybka wysyłka - wysokiej jakości produkt - zaufanie wśród Klientów - doskonały kontakt
Fluorowy smar zapewniający wyjątkowe właściwości w ekstremalnych warunkach. Zaprojektowany do używania w szerokim zakresie temperatur i wysoko-ciśnieniowych operacji. Przykładowe zastosowanie: smarowanie łożysk i prowadnic pieców, suszarń, do malarni, prowadnic ślizgowych, rolek prowadzących i napędów łańcuchowych, przekładni otwartych i zamkniętych.
Wielofunkcyjny smar plastyczny Aliten EP-2 otrzymywany jest z rafinowanego oleju mineralnego (o lepkości kinematycznej w temp. 40oC około 150 mm2/s) zagęszczonego kompleksowymi mydłami glinowymi. Smar ten uszlachetniony jest odpowiednimi dodatkami typu EP oraz przeciwkorozyjnymi i przeciwutleniającymi.
BENTOR 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy od 120°C do 200°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
BENTOR 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy od 120°C do 200°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
BENTOR 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy od 120°C do 200°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
BENTOR 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy od 120°C do 200°C. Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
BENTOMOS 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy powyżej 100oC, głównie w zakresie 120-200oC, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu – do około 220oC,
BENTOMOS 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy powyżej 100oC, głównie w zakresie 120-200oC, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu – do około 220oC,
BENTOMOS 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy powyżej 100oC, głównie w zakresie 120-200oC, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu – do około 220oC,
Smar do mechanizmów hamulcowych – wapniowy, sezonowy, przeznaczony jest do smarowania urządzeń rozrządowych kolejowych mechanizmów hamulcowych. Smar do mechanizmów hamulcowych Z stosuje się w okresie zimowych.
Smar do mechanizmów hamulcowych – wapniowy, sezonowy, przeznaczony jest do smarowania urządzeń rozrządowych kolejowych mechanizmów hamulcowych. Smar do mechanizmów hamulcowych Z stosuje się w okresie zimowych.
Smar do mechanizmów hamulcowych – wapniowy, sezonowy, przeznaczony jest do smarowania urządzeń rozrządowych kolejowych mechanizmów hamulcowych. Smar do mechanizmów hamulcowych L stosuje się w okresie letnim.
Smar do urządzeń walcowniczych CSW o podwyższonej smarności stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania przy temperaturach roboczych nie przekraczających 60oC, a także w innych urządzeniach pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach.
Smar do urządzeń walcowniczych CSW o podwyższonej smarności stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania przy temperaturach roboczych nie przekraczających 60oC, a także w innych urządzeniach pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach.
Smar do urządzeń walcowniczych CSW o podwyższonej smarności stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania przy temperaturach roboczych nie przekraczających 60oC, a także w innych urządzeniach pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach.
Smar do urządzeń walcowniczych CSW o podwyższonej smarności stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania przy temperaturach roboczych nie przekraczających 60oC, a także w innych urządzeniach pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
Smar maszynowy 2 produkowany jest w oparciu o rafinowane bazy olejowe o lepkości 85 cSt w 40°C i mydła wapniowe wysokocząsteczkowych kwasów tłuszczowych. Jest odporny na działanie wody. Może być stosowany w układach centralnego smarowania.
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC. GREASEN STP nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego