Orlen Greasen N-EP 00 000 4,5kg EAN: 5901001759476
Nowy produkt
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Orlen Greasen N-EP 00 000 puszka 4,5kg
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Opakowanie 4,5kg oryginalnego smaru (hobok).
Smary Greasen N-EP 00/000 są smarami półpłynnymi produkowanymi w oparciu o mydła litowo-wapniowe
w klasie konsystencji NLGI 00/000. Zawierają w swoim składzie dodatki EP, AW oraz poprawiające własności antykorozyjne i antyutleniające. Smar Greasen N-EP 00/000 produkowany jest w oparciu o mieszaninę wysokiej jakości olejów naftenowych. Zagęszczacz litowo – wapniowy zapewnia doskonałą odpornością na działanie wody destylowanej oraz słonej.
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC. Smary doskonale radzą sobie z dużymi obciążeniami i zachowują płynność nawet w bardzo niskich temperaturach. Smary GREASEN N-EP 00/000 posiadają aprobatę MAN 283 Li-P 00/000 dla uniwersalnych smarów litowo-wapniowych przeznaczonych do okresowego smarowania łożysk tocznych i ślizgowych w samochodach osobowych i ciężarowych oraz do stosowania w centralnych układach smarowania zgodnych z normą DIN 75203.
Aprobata: MAN 283 Li-P 00/000
klasa konsystencji NLGI: 00/000
DIN 51 502: KP00/000E-30
ISO 6743-9: CBEB-00/000
Orlen Greasen N-EP 00 000 puszka 4,5kg
Smary Greasen N-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących samochodach osobowych oraz w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania w temperaturach od - 30°C do +90°C, chwilowo do 120oC.
* Pola wymagane
lub Anuluj