Orlen olej cylindrowy CL-17 kanister 20L olej maszynowy

Orlen Olej Cylindrowy CL-17 kanister 20L

Orlen_Olej_Cylinrowy_CL-17_20L
EAN: 5901001765002

Nowy produkt

​​Olej cylindrowy CL-17 (dawny PN-240) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 250oC.

Zapytaj o cenę

Zapytaj o cenę produktu

Orlen Olej Cylindrowy CL-17 kanister 20L

Orlen Olej Cylindrowy CL-17 kanister 20L


​​Olej cylindrowy CL-17 (dawny PN-240) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 250oC.

Prosimy wypełnić poniższe pola, obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anulu lub 

● Oleje maszynowe i obiegowe

Olej maszynowy

Olej Cylindrowy CL-17

Opakowanie 20L oryginalnego oleju (kanister).

Opis Produktu

Olej cylindrowy CL-17 otrzymywany jest z zachowawczej przeróbki ropy naftowej.
Ze względu na warunki pracy (wysokie temperatury, działanie pary wodnej) i zadania do wykonania - zapobieganie zużyciu pierścieni i cylindrów oraz uszczelnienie przestrzeni pracujących – olej cylindrowy.

Charakteryzuje się:

• wysoką temperaturą zapłonu,
• dużą lepkością,
• wysoką stabilnością chemiczną,
• niską skłonnością do koksowania w warunkach rozkładu termicznego, którego skutkiem jest tworzenie twardych osadów na pracujących częściach maszyny,
• dużą odpornością na zmywanie przez parę wodną.

Zastosowanie

Olej cylindrowy CL-17 (dawny PN-240) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 250oC.​​

Normy, aprobaty, specyfikacje

PN-61/C-96095

Parametry fizyko-chemiczne

kontakt.jpg

Dodaj opinię!

Orlen Olej Cylindrowy CL-17 kanister 20L

Orlen Olej Cylindrowy CL-17 kanister 20L

​​Olej cylindrowy CL-17 (dawny PN-240) przeznaczony jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 250oC.

Opinie

PodobneProdukty